![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har å sette opp internett på en skole og brukerne vil ha individuelle pålogginger. Er det en måte å spille inn det de ser på på Internett, blokkerer webområder og innhold, og knytte den tiden var det åpnet for brukeren. Det masse programvare der ute, men ønsker å være pekte i riktig retning. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En tråd per samme emnet takk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WinGate Du er sannsynligvis kommer til å ønske en slags proxy-server for å håndtere alt som går ut og kommer inn som er det WinGate er.
|
| |||
| |||
| Du kan kjøpe keylogging programvare eller laste ned gratis dem, men er begrenset i hva de posten. Det er hva min gamle skole ferdig |
|
| |||
| |||
| Takk for svar. Jeg vil se nærmere på WinGate alternativet og keylogging. Jeg skal fortelle deg hvordan det går. Beklager sent svar. Av arbeid på en mandag. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har brukt det før for et ungdoms klubb, og det gikk veldig bra. Det er også brukt på min skole. Måten den er satt opp er at alle på Internett kommer inn gjennom den. Det må kjøres på en egen boks. Når nything ber om noe over Internett vil det prøve å godkjenne dem. Hvis de ikke allready godkjennes vil det gi dem en popup å taste inn brukernavn og passord. Så de har tilgang, avhengig av hva deres rettigheter. Du kan ha ulike grupper for brukernavn og angir tillatelser for en gruppe per gruppe basis. Den innholdsfiltrering er bygget inn i den er god også, og vil blokkere nettsteder avhengig av hva du ønsker blokkert. Det er også bra fordi det ikke er mulig for å unngå det, kan du ikke komme på Internett uten godkjenning med ulikt med lokale overvåkingssystemer. Jeg er ganske sikker på at det også holder logger av nøyaktig hvilke sider brukere har besøkt, slik at du kan sjekke ut om nødvendig. Hvis det er for dyrt eller ikke, hva du er når du kan se på et Linux-basert brannmur / proxy. Smoothwall gjelder tankene først og er min personlige favoritt allthough det er andre tilgjengelige. Det er mange tillegg kan du sette på toppen av Smoothwall som DansGuardian som vil filtrere ut dodgey / uønskede nettsteder, men det er ikke som plug and play som WinGate og ikke så god til brukergodkjenning. Selv om jeg er sikker på at det er addons som vil få samme functionaity ut av det som WinGate.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Maskinvare og programvare er nødvendig for å tilby Internett Fax Service? | knightriser | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juli 2009 05:33 |
| Slik oppretter du en Internett Proxy - Sju Proxyer? | ashaiba | General Software Chat | 19 | 3 nov 2008 13:07 |
| RE: proxyinnstillingene | simon1990 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 1 mars 2008 15:32 |
| Nettleser Proxy | ashaiba | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 18 februar 2008 04:17 |
| Thread Tools | |
| |