![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en idé om, hvordan du indstiller en IRC, der er designet til netop tekstbesked. Det fundamentale er, at en person vil få en række gerne ICQ, men dette nummer er et virkeligt telefonnummer. Jeg ved, at Skype har noget som dette, men det kun tillader tekstning fra din mobiltelefon nummer. Jeg vil gerne gøre en IRC klient strengt til dette formål. Jeg har ikke regnet ud, hvis jeg ønsker at give hvert medlem et telefonnummer eller gå den dynamiske deroute. Hvad ville jeg skal gøre for at få det gennemført? Er det en god idé? Alle idéer vil hjælpe. |
|
| |||
| |||
| Lyder som det ville være besejret af både mobiltelefoner og Instant Messaging til mig .. |
|
| |||
| |||
| Jeg tænkte på, men mente, at gerne faxning og sneglen mail folk stadig vil bruge det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg vil have mine System til Undtagen Min Hardrive Som SATA-3 Som Konstrueret W / Windows XP | scottedwardj | Drives & flytbare medier | 4 | 4. maj 2009 09:24 |
| Størrelse på Tekst | katiecoos | Windows-operativsystemer | 1 | 28 juli 2008 01:59 |
| Konstrueret mit eget edb-sikkerhed program | trueoutdoorsman | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 1st Dec 2007 13:30 |
| Web tekst skiftende farver? | greensleeves54 | General Software Chat | 5 | 10 oktober 2007 18:11 |
| Problemer med at skrive tekst på min pc | dhritikrishna | Windows-operativsystemer | 2 | 3 august 2007 01:11 |
| Thread Tools | |
| |