![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een idee over het instellen van een IRC dat is ontworpen voor gewoon tekstbericht. de fundamenten zijn dat een persoon krijgt een nummer als ICQ, maar dit nummer is een echte telefoonnummer. Ik weet dat Skype heeft zoiets, maar alleen texting van uw mobiel nummer. Ik wil een IRC client strikt voor dit doel. Heb ik niet dacht dat als ik wil geven elk lid een telefoonnummer of ga de dynamische aftocht. Wat zou ik moeten doen om dit bereikt? Is het een goed idee? Ideeën zal helpen. |
|
| |||
| |||
| Klinkt als het zou worden omzeild door mobiele telefoons en Instant Messaging mij .. |
|
| |||
| |||
| Ik dacht van dat, maar dacht dat als faxen en slakkenpost mensen nog steeds gebruiken. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik wil mijn systeem te Behalve Mijn Hardrive Als SATA-3 Zoals Designed W / Windows XP | scottedwardj | Drives & Removable Media | 4 | 4 mei 2009 09:24 |
| Omvang van de tekst | katiecoos | Windows besturingssystemen | 1 | 28 jul 2008 01:59 |
| Ontworpen mijn eigen computer beveiliging programma | trueoutdoorsman | Virus, spyware & Security | 1 | 1 Dec 2007 13:30 |
| Web tekst veranderende kleuren? | greensleeves54 | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 10 okt 2007 18:11 |
| Problemen op het intoetsen van tekst op mijn pc | dhritikrishna | Windows besturingssystemen | 2 | De 3 augustus 2007 01:11 |
| Thread Tools | |
| |