mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

IRC dat is ontworpen voor gewoon tekstbericht

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2009, 12:10
Lid Fractie

Default IRC dat is ontworpen voor gewoon tekstbericht

Ik heb een idee over het instellen van een IRC dat is ontworpen voor gewoon tekstbericht.
de fundamenten zijn dat een persoon krijgt een nummer als ICQ, maar dit nummer is een echte telefoonnummer. Ik weet dat Skype heeft zoiets, maar alleen texting van uw mobiel nummer. Ik wil een IRC client strikt voor dit doel. Heb ik niet dacht dat als ik wil geven elk lid een telefoonnummer of ga de dynamische aftocht.

Wat zou ik moeten doen om dit bereikt? Is het een goed idee?
Ideeën zal helpen.
Old 29 juni 2009, 13:28
Donor Groep

Klinkt als het zou worden omzeild door mobiele telefoons en Instant Messaging mij ..
Old 29 juni 2009, 14:54
Lid Fractie

Ik dacht van dat, maar dacht dat als faxen en slakkenpost mensen nog steeds gebruiken.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ik wil mijn systeem te Behalve Mijn Hardrive Als SATA-3 Zoals Designed W / Windows XP scottedwardj Drives & Removable Media 4 4 mei 2009 09:24
Omvang van de tekst katiecoos Windows besturingssystemen 1 28 jul 2008 01:59
Ontworpen mijn eigen computer beveiliging programma trueoutdoorsman Virus, spyware & Security 1 1 Dec 2007 13:30
Web tekst veranderende kleuren? greensleeves54 Algemene programmatuurnoot Chat 5 10 okt 2007 18:11
Problemen op het intoetsen van tekst op mijn pc dhritikrishna Windows besturingssystemen 2 De 3 augustus 2007 01:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.