mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

IRC som er utformet for bare tekstmelding

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2009, 12:10
Medlem Group

Default IRC som er utformet for bare tekstmelding

Jeg har en idé om å sette en IRC som er utformet for bare tekstmelding.
det grunnleggende er at en person vil få et nummer som ICQ, men dette er en faktisk telefonnummer. Jeg vet at Skype har noe sånt som dette, men den bare lar texting fra cellphone nummer. Jeg ønsker å lage en IRC-klient strengt til dette formålet. Jeg har ikke funnet ut om jeg ønsker å gi hvert medlem et telefonnummer eller gå den dynamiske flukt.

Hva ville jeg trenger å gjøre for å få dette til? Er det en god idé?
Ideer vil hjelpe.
Old 29 juni 2009, 13:28
Donor Group

Høres ut som det ville bli slått av både mobiltelefoner og Instant Messaging til meg ..
Old 29 juni 2009, 14:54
Medlem Group

Jeg tenkte på det, men mente at ditt faksing og brevpost folk ville fortsatt bruke den.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
I Want My System til Bortsett Min Hardrive Som SATA-3 Som Designet W / Windows XP scottedwardj Drivere og flyttbare medier 4 4 mai 2009 09:24
Størrelse på tekst katiecoos Windows-operativsystemer 1 28 juli 2008 01:59
Designet mitt eget datasikkerhetseksperter program trueoutdoorsman Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 1 desember 2007 13:30
Web tekst skiftende farger? greensleeves54 General Software Chat 5 10 oktober 2007 18:11
Problemer med å skrive tekst på PC-en dhritikrishna Windows-operativsystemer 2 3 august 2007 01:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.