mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

IRC som är utformad för just textmeddelande

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2009, 12:10
Ledamot Gruppen

Default IRC som är utformad för just textmeddelande

Jag har en idé om hur du installerar en IRC som är utformad för just SMS.
grundläggande är att en person kommer att få ett antal liknande ICQ men denna siffra är en faktisk telefonnummer. Jag vet att Skype har något sådant, men det endast tillåter textning från din mobil nummer. Jag vill göra en IRC-klient helt för detta ändamål. Jag har inte räknat ut om jag vill ge varje medlem ett telefonnummer eller gå den dynamiska rutten.

Vad skulle jag göra för att få detta åstadkommas? Är det en bra idé?
Alla idéer kommer att hjälpa.
Old 29 juni 2009, 13:28
Givargruppen

Låter som det skulle bli besegrade av både mobiltelefoner och Instant Messaging för mig ..
Old 29 juni 2009, 14:54
Ledamot Gruppen

Jag tänkte på det, men trodde att vilja faxning och snigelpost människor skulle använda den.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag vill ha min System till Utom Min Hardrive Som en SATA-3 som avsett W / Windows XP scottedwardj Drives & Removable Media 4 4 maj 2009 09:24
Storlek på text katiecoos Windows-operativsystem 1 28 juli 2008 01:59
Designat min egen datasäkerhet program trueoutdoorsman Virus, spionprogram och säkerhet 1 1 december 2007 13:30
Webb text ändra färger? greensleeves54 General Software Chat 5 10 oktober 2007 18:11
Problem på att skriva text på min pc dhritikrishna Windows-operativsystem 2 3 august 2007 01:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.