mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Jeg har dræbt min computer ... Hjælp (begyndere)

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2008, 02:19
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg har dræbt min computer ... Hjælp (begyndere)

så grundlæggende jeg ville helt genstarte min computer, så jeg kunne sælge den på, problemet er jeg ikke downloade ubuntu første så det spurgte, om jeg ønskede at fortsætte, før jeg udslettet det jeg klikkede no. nu min computer bliver tændt, men skærmen ikke kommer på sker der ingenting overhovedet og jeg kan ikke engang da gentages disken at udslette den, og begynde forfra., Er der nogen kender en måde at afhjælpe dette?
Old 20 marts 2008, 02:51
Donor-Gruppen

Hi Mike:

Maybe it's just me, hvem der er forrykt, men jeg er kinda tabt plot lidt læsning lavpunktet dit spørgsmål ... Kunne du starte forfra med at en og sørg for, at du giver følgende oplysninger:

Med genstart, Mente du whipe harddisk rene (som jeg formoder, du mentione du ønsker at sælge pc'en, så du har brug for at få dine data off) eller var du bare gå lavpunktet en genstart af systemet?

Hvilket OS kører på din pc, når alt var runnig bøde? Var du bruger Windows, og i bekræftende fald hvilken version?

Hvor Ubuntu kommer ind i billedet?

Hvad sker der nu? Er din skærm blot forbliver tomt? Er dit system bip? Er der nogen besked på alle vises på skærmen, og hvis ja, hvad siger den?

Jo mere info du kan give bedre mennesker vil være i stand til at give dig nogle solide rådgive om, hvordan du kan genoprette systemet.

Cheers:
Chris

Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Hukommelse:
4GB Micron PC-6400 (800 MHz)
Grafikkort (r):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Ombord 7.1 Sound
Harddisk (e):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk drev (r):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Sag / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600 W PSU
Køling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Ombord
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 20 marts 2008, 05:01
Ny Medlem Gruppen

hey, tak for at tage sig tid til at svare. dybest Jeg forsøgte at tørre min computer, så jeg kunne sælge i, Det kører på Windows XP. Grunden til, at jeg valgte ikke at foretage den tørre var fordi jeg indså, at jeg ikke havde nogen anden form for operativsystem at installere som min cd er hjemme, jeg er på uni. Jeg besluttede jeg gerne gå tilbage til at tørre den gang jeg havde ubuntu på en disk klar til at installere efter tørre, genstartes computeren, og det var bare en toally sort skærm, nogen anstrengelse for at genstarte overhovedet.
Old 20 marts 2008, 06:27
Bandlyst Gruppen

fra, hvad dine sige det lyder som noget, der sker, når du starter det. Det kan være, at et kabel ikke er i retten eller noget er kommet ud i sagen. hvis det, du siger, er, at computeren starter, og skærmen er bare ikke svare det kan være, at der er noget galt iende monitoren. Den sidste ting er det kan være, at du har udslettet det ved en fejltagelse. Hvis ingen af disse det vil jeg gå til det nærmeste værksted og bede dem om at have et kig.

PS beklager, hvis mine ideer lyde som jeg ringer til dig dum det er bare tildele af mennesker går glip af disse ting

Mit system: SAALEDES MACHINE!

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600 Pro "Energi
Bundkort:
Asus Maximus Extreme Intel X38
RAM Hukommelse:
OCZ 4GB (2x2GB) PC2-8000C5
Grafikkort (r):
EVGA GeForce 8800 Ultra SuperClocke
Lydkort:
Creative SB0670 X-FI PCI SOUND Blas
Harddisk (e):
Seagate Barracuda ES.2 1TB SATA-II
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Dell XPS
Køling:
Arctic Køling Freezer 64 Pro varmefylder
Network / Internet:
AOL
Monitor (s):
19 "LCD 1080/1920p
Operating System (s):
xp
Old 20 marts 2008, 06:59
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af gaza14 View Post
Den sidste ting er det kan være, at du har udslettet det ved en fejltagelse.
Hvis det fik udslettet ved en fejltagelse, ville ikke systemet klager over ikke at finde en OS som bootup?

Bortset fra det, jeg could't være mere enig. Hvis der er noget galt med hardwaren inde, bør du i det mindste få en beepcode. Absolut intet betyder, at der ikke sker noget.

Jeg vil faktisk tjekke kablerne på skærmen. Hvis det ikke er spørgsmål, åbne sagen og se om fans er spinding, hvis du tænder pc'en på. Hvis ikke, yuu måske ønsker at kontrollere alle stikkene inde i en eventuelt tjekke PSU såvel. Men hvis der ikke er problemer, der findes inde i sagen, kan du prøve en anden moitor hvis du fik denne mulighed.

Cheers:
Chris
Old 20 marts 2008, 07:03
Bandlyst Gruppen

Yeah jeg formoder, du har ret. Du skal sende præcis hvad sker der så vi kan hjælpe dig. hvis ikke så ringer op tech support (selv om de er ubrugelige) kunne hjælpe.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HOLY CRAP! HJÆLP! Bios Dræbt min pc. overtone General Hardware Chat 5 16 November 2009 07:22
System Recovery dræbte min computer smoser1959 Windows-operativsystemer 2 3 oktober 2009 16:02
Hvordan ønsker du at blive dræbt? icu222much Off Topic Discussion 6 28 august 2009 03:48
, Der har behov for nogle enkle Begynder Computer vejledninger! KanoakaVirus General Software Chat 6 12 februar 2009 07:17
Virus dræbes mit internet og taskmanager mastaof420 Virus, Spyware & Sikkerhed 20 8 oktober 2007 07:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.