vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Olen tappoi minun tietokone ... apua (aloittelija)

Reply

Thread Tools
Old 20 maaliskuu 2008, 02:19
Uusi Jäsen

Default Olen tappoi minun tietokone ... apua (aloittelija)

joten periaatteessa olin menossa täysin uudestisyntynyt minun tietokone jotta voisin myydä sen, että ongelma on, etten Lataa Ubuntu ensimmäinen joten kysytään halusin jatkaa ennen kuin pyyhkiä sitä klikkasin mitään. Nyt minun tietokone päälle, mutta näyttöön ei syty mitään ei tapahdu lainkaan, enkä edes uusintana levyn pyyhi se ja aloittaa alusta., ei kukaan tiedä, miten asian korjaamiseksi?
Old 20 maaliskuu 2008, 02:51
Rahoittajien ryhmän

HiFi Mike:

Ehkä se on vain minulle kuka on typerä, mutta Olen hiukan menettänyt tontin vähän käsittelyssä aallonpohjasta kysymykseesi ... Voisitko aloittaa alusta uudelleen, että yksi ja varmista, että annat seuraavat tiedot:

Kanssa uudelleenkäynnistys, Did you mean whipe kiintolevy puhdas (jonka olisin epäilty kun mentione haluat myydä PC niin sinun täytyy saada tietosi pois) tai olit vain menossa aallonpohjasta uudelleen järjestelmän?

Joiden käyttöjärjestelmä on käynnissä tietokoneeseen, kun kaikki oli runnig kunnossa? Olitko Windows, ja jos on, niin mikä versio?

Jos ei Ubuntu kuvaan?

Mitä tapahtuu nyt? Onko näytön yksinkertaisesti yöpyä tyhjä? Onko järjestelmä piippaa? Onko mitään viestiä ollenkaan näy näytöllä, ja jos on, niin mitä siinä lukee?

Lisätietoja voit antaa parempia ihmisiä voi antaa teille joitakin kiinteitä neuvoja siitä, miten palauttaa järjestelmän.

Cheers:
Chris

My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-muisti:
4GB Micron PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Äänikortti:
Laivaostoksista 7,1 Sound
Kiintolevy (t):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optinen asema (t):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Asia / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Laivaostoksista
Monitor (t):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 20 maaliskuu 2008, 05:01
Uusi Jäsen

Hei, kiitos kun aikaa vastata. periaatteessa Yritin pyyhkiä minun tietokone jotta voisin myydä i, se toimii Windows XP: ssä. Syystä en ole halunnut tehdä pyyhi oli, koska huomasin ettei minulla ollut mitään muuta käyttöjärjestelmää asentaa, koska minun CD on kotona, etten at Uni. Päätin palata pyyhkimällä sitä kun olin Ubuntu-levyllä valmis asentamaan sen jälkeen hävittää, käynnistänyt tietokoneen uudelleen, ja se oli vain toally musta näyttö, ei vaivaa uudelleen lainkaan.
Old 20 maaliskuu 2008, 06:27
Banned ryhmän

siitä, mitä sanoi, että se kuulostaa mitään ei tapahdu, kun se käynnistetään. Voi olla, että kaapeli ei ole oikein tai jotain on tullut ulos tapauksessa. Jos, mitä te sanotte, että tietokone käynnistyy ja seurata vain ei vastaa se voisi olla, että on jotain vikaa nteen seurata. viimeinen asia on se voisi olla, että voit pyyhkiä sen vahingossa. Jos mikään näistä menisin lähimpään korjaamoon ja pyytää heitä katsomaan.

PS pahoillani, jos ideani kuulostaa olen jossa tyhmä pitää vain jakaa ihmiset kaipaamaan näitä asioita

My System: Merkitse sitä, MACHINE!

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Pro Q6600 "Energia
Emolevy:
Asus Maximus Extreme Intel x38
RAM-muisti:
OCZ 4GB (2x2GB) PC2-8000C5
Graphics Card (s):
EVGA GeForce 8800 Ultra SuperClocke
Äänikortti:
CREATIVE SB0670 X-Fi PCI SOUND BLAS
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda ES.2 1TB SATA-II
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Dell XPS
Jäähdytys:
Arctic Cooling Freezer 64 Pro lämmittää
Network / Internet:
AOL
Monitor (t):
19 "LCD 1080/1920p
Operating System (s):
xp
Old 20 maaliskuu 2008, 06:59
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by gaza14 View Post
viimeinen asia on se voisi olla, että voit pyyhkiä sen vahingossa.
Jos se sai pyyhkiä vahingossa, ei järjestelmä valittaa ei löydetä käyttöjärjestelmä kuin käynnistyksen yhteydessä?

Sen lisäksi, että olen could't samaa mieltä. Jos on jotain vikaa laitteiston sisällä, sinun pitäisi ainakin saada beepcode. Absolutely nothing tarkoittaa, että mitään ei tapahdu.

Haluaisin todellakin tarkistaa kaapelointi monitorissa. Jos tämä ei ole ongelma, avata tapauksen ja tarkista tuulettimet pyörivät jos kytket PC. Jos ei, Yuu kannattaa tarkistaa kaikki liittimet sisällä mahdollisesti tarkistaa PSU samoin. Kuitenkin, jos ei ole ongelmia löytyy kotelon sisällä, kokeile eri moitor jos sinulla on siihen tilaisuus.

Cheers:
Chris
Old 20 maaliskuu 2008, 07:03
Banned ryhmän

Joo Oletan, olet oikeassa. Sinun täytyy lähettää mitä tapahtuu, voimme ehkä auttaa sinua. jos ei niin vaativat jopa Tech Support (vaikka ne ovat hyödyttömiä) voisi auttaa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Paska! HELP! Bios tappoi Pc. yläsävel Rautatavaran Chat 5 16 marraskuu 2009 07:22
System Recovery Killed My Computer smoser1959 Windows-käyttöjärjestelmät 2 3 lokakuu 2009 16:02
Miten sinä haluaisit tulla tapetuksi? icu222much Off Topic Discussion 6 28 elokuu 2009 03:48
Tarvitsevat muutamia yksinkertaisia Alkeistaso Computer oppaat! KanoakaVirus General Software Chat 6 12th Feb 2009 07:17
Virus tappoi minun Internetin ja taskmanager mastaof420 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 20 8. Lokakuu 2007 07:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.