![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| dus in principe was ik ga helemaal opnieuw opstarten van mijn computer, zodat ik kon verkopen op, het probleem is dat ik niet download ubuntu eerste dus gevraagd of ik wilde blijven voordat ik veegde het i geklikt nee. nu mijn computer weer op, maar het scherm komt niet op niets gebeurt er helemaal en ik kan zelfs geen herhaling van de schijf te vegen en opnieuw beginnen., Weet iemand een manier waarop het om dit te verhelpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Mike:
Maybe it's just me wie die gek, maar ik ben een beetje verloren plot een beetje lezen via uw vraag ... Kunt u opnieuw beginnen met dat een en zorg ervoor dat u de volgende informatie: Met herstart, heb je whipe de harde schijf schoon (die ik zou vermoeden als je mentione u wilt verkopen de pc zodat je nodig hebt om uw gegevens uit) of was je gewoon gaan via een herstart van het systeem? Welk OS op draait op je PC als alles was runnig fijn? Was u met Windows en zo ja welke versie? Waar komt Ubuntu mee gaan spelen? Wat gebeurt er nu? Heeft uw scherm gewoon leeg blijven? Is uw systeem te piepen? Is er een bericht op alle weergegeven op het scherm en zo ja wat staat er? Hoe meer info kunt u de mensen beter in staat zullen zijn om u een aantal vaste adviseren over het herstellen van uw systeem. Cheers: Chris Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| |||
| |||
| hey, bedankt voor de tijd neemt om te antwoorden. eigenlijk heb ik geprobeerd om veeg mijn computer, zodat ik kon verkopen i, Het draait op Windows XP. De reden dat ik koos niet voor de uitvoering van het vegen was, omdat ik besefte dat ik had geen andere vorm van een besturingssysteem te installeren als mijn cd thuis is, dat ik op uni. Ik besloot ik terug te keren naar poetsdoeken zij eenmaal had ik Ubuntu op een schijf klaar om te installeren na het vegen, herstart de computer en het was gewoon een toally zwart scherm, geen poging om opnieuw op alle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uit wat je zegt het klinkt alsof er niets gebeurt wanneer u het start. Het kan zijn dat een kabel is niet in het recht of iets is gekomen in de zaak. Als wat u zegt is dat de computer opstart en de monitor is gewoon niet reageert kan het zijn dat er iets mis is ie de monitor. de laatste ding is kan het zijn dat je alles kwijt door fout. Als geen van deze op de i zou gaan naar de dichtstbijzijnde garage om te vragen of ze een kijkje nemen.
| |||
| |||
| Citaat:
Afgezien van dat, ik could't eens. Als er iets mis met de hardware binnen, moet u ten minste een beepcode. Helemaal niets betekent dat er niets gebeurt. Ik zou inderdaad de kabels op de monitor. Als dat niet het probleem, opent de zaak en het controleren of de ventilatoren draaien als u de pc op. Zo niet, yuu misschien wilt controleren alle aansluitingen in een eventueel de PSU ook. Echter, indien er geen problemen zijn te vinden in het geval is, probeer een ander moitor als je die kans. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Ja, ik veronderstel dat je hebt gelijk. You need to post precies wat gebeurt er dan wij kunnen je helpen. zo niet dan te gaan tot de technische ondersteuning (zelfs al zijn ze nutteloos) kan helpen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HOLY CRAP! HELP! Bios Killed mijn PC. | boventoon | Algemeen Hardware Chat | 5 | 16 november 2009 07:22 |
| System Recovery Killed My Computer | smoser1959 | Windows besturingssystemen | 2 | 3 oktober 2009 16:02 |
| How Would You Like To Be Killed? | icu222much | Off Topic Discussie | 6 | 28 augustus 2009 03:48 |
| Behoefte aan Sommige Gewone Beginner Computer Guides! | KanoakaVirus | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 12 feb 2009 07:17 |
| Virus doodde mijn internet en taakbeheerder | mastaof420 | Virus, spyware & Security | 20 | 8 okt 2007 07:44 |
| Thread Tools | |
| |