![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| så utgangspunktet jeg skulle helt restarte maskinen min så jeg kunne selge den på, problemet er jeg ikke laste ned ubuntu først, slik at den spurte om jeg ville fortsette før jeg tørkes det jeg klikket no. nå datamaskinen slås på, men den vil ikke komme på noe som skjer i det hele tatt, og jeg kan ikke engang nyutsending disken å tørke det og starte på nytt., Vet noen en måte som kan rette på dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Mike:
Kanskje det er bare meg som å være tåpelig, men jeg er ganske mistet plottet litt lesing gjennom spørsmålet ditt ... Kan du starte på nytt med en og kontroller at du oppgir følgende informasjon: Med omstart, Mente du whipe den harddrive ren (som jeg ville mistenker du mentione du vil selge PC-en så du trenger for å få dataene av) eller ble du bare går gjennom en omstart av systemet? Hvilket OS ble kjører på datamaskinen når alt var runnig fine? Var du bruker Windows, og hvis så hvilken versjon? Hvor kommer Ubuntu kommer i spill? Hva skjer nå? Har skjermen bare være tomt? Er ditt system piper? Er det en melding til alle som vises på skjermen, og hvis så hva står det? Jo mer informasjon du kan gi bedre mennesker vil kunne gi deg noen gode råd om hvordan du kan gjenopprette systemet. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
|
| |||
| |||
| Hei, takk for at du tok deg tid til å svare. utgangspunktet jeg prøvde å tørke min datamaskin, slik at jeg kan selge i, Det kjører på Windows XP. Årsaken Jeg valgte å ikke gjennomføre tørk var fordi jeg skjønte at jeg ikke hadde noen annen form for operativsystemet for å installere som min cd er hjemme, jeg blir på uni. Jeg bestemte meg for jeg vil gå tilbake for å tørke den når jeg hadde ubuntu på en disk klar til å installere etter tørke, startet datamaskinen på nytt og det var bare et toally svart skjerm, ingen forsøk på å starte i det hele tatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| fra hva de sier det høres ut som noe som skjer når du starter den. Det kan være at en kabel ikke er i retten eller noe har kommet ut i saken. om hva du sier er at du starter datamaskinen og skjermen er bare svarer ikke det kan være at det er noe galt ith skjermen. det siste er det kan være at du tørkes det ved en feiltakelse. Hvis ingen av disse Jeg ville gå til nærmeste verksted og be dem ta en titt.
| |||
| |||
| Hvis det har tørkes ved en feil, vil ikke systemet klage over å ikke finne en OS som bootup? Bortsett fra at jeg could't godtar mer. Hvis det er noe galt med hardware inne, bør du minst ha en beepcode. Absolutt ingenting betyr at ingenting skjer. Jeg vil faktisk sjekke kablene på skjermen. Hvis dette ikke er problemet, åpne opp saken og se om viftene spinning hvis du slår på PC på. Hvis ikke, yuu være lurt å sjekke alle kontaktene i en muligens se PSU også. Men hvis det ikke er noen problemer som finnes inne i saken, prøv en annen moitor om du fikk den muligheten. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg antar du har rett. Du må legge inn akkurat det som skjer så vi kan være i stand til å hjelpe deg. om ikke så ringer opp teknisk støtte (selv om de er unyttig) kunne hjelpe. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Holy crap! HJELP! Bios Killed My Pc. | overtone | General Hardware Chat | 5 | 16 november 2009 07:22 |
| Systemgjenoppretting Killed My Computer | smoser1959 | Windows-operativsystemer | 2 | 3 oktober 2009 16:02 |
| Hvordan ville du like å bli drept? | icu222much | Av Emne Diskusjon | 6 | 28 august 2009 03:48 |
| Som trenger noen enkle Beginner Computer Guides! | KanoakaVirus | General Software Chat | 6 | 12 februar 2009 07:17 |
| Virus drepte min internett og taskmanager | mastaof420 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 20 | 8 oktober 2007 07:44 |
| Thread Tools | |
| |