![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey im øjeblikket gør java programmering og var bare tænkte, om nogen andre er i java
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og jeg ønsker at lære ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mig til mig til at undervise mig Javi Master
|
| |||
| |||
| Ok, hvad der er galt med den underklasser så? Ja, jeg gjorde Java for 6 år!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| og når jeg forsøger skabe en underklasse under den korrekte pakke jeg får et nej klasse defound fejl ill gå i detaljer senere |
|
| |||
| |||
| Hvis du på kørselstidspunktet, kunne det lige være, at du ikke har inkluderet det aktuelle bibliotek "." i CLASSPATH.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| ret kan du gøre mig en tjeneste gøre 2 små stykker kode, bassically tildele værdien af 2 til 2 forskellige heltal pakke com.google.stuff; heltal int1 = 2; heltal int2 = 2; system.out.println (int1 + int2); og derefter forlænge denne underklasse så heltal 2 er nu 3 og få den til at vise det nye svar? Dette er blot et groft stykke kode, så er ikke syntaks korrekt, men jeg har brugt uger forsøgt at få denne til at arbejde så kunne du gøre 2 klasser og efter koden så jeg kan forsøge med din kode, og se hvad der går galt meget appreetiated |
|
| |||
| |||
| javac dk \ google \ stuff \ Test2.java så java com.google.stuff.Test2 5
|
| |||
| |||
| sin ok ill kompilere dem i jcreator derefter køre dem i cmd |
|
| |||
| |||
| vente De sagde javac Thats at kompilere dem der allerede er udarbejdet |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Java 6 Update 14 | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 29. maj 2009 13:01 |
| At komme af med gamle Java | Bubba | General Software Chat | 7 | 15 januar 2009 16:51 |
| Java eller. NET | Munish426 | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 1 august 2008 06:20 |
| Java Spørgsmål | darksidechaos | Webbrowsere & FTP Klienter | 7 | 3 oktober 2007 01:57 |
| Kan nogen hjælpe mig med Java? | michal23 | General Software Chat | 2 | 9. sep 2007 04:43 |
| Thread Tools | |
| |