![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey im parhaillaan tekemässä java ohjelmointi ja oli vain ihmetellä, jos joku muu on osaksi java
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja haluan oppia ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minun mielestäni Opeta minut Javi Master
|
| |||
| |||
| Ok, mikä on pielessä, alaluokkien sitten? Yes, I did Java 6 vuotta!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| hyvin, kun yritän luoda alaluokalta mukaan oikean paketin saan ei luokan defound virhe huonosti mennä yksityiskohtiin myöhemmin |
|
| |||
| |||
| Jos tarkoitatte at runtime, se voi vain olla, että et ole sisällyttänyt current directory "." vuonna Classpathin.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| oikealle voit tehdä minulle palveluksen tehdä 2 vähän paloja koodi, joka bassically antaa arvo 2-2 eri kokonaislukua paketti com.google.stuff; integer int1 = 2; integer int2 = 2; system.out.println (int1 + int2); ja sitten pidentää alaluokalta jotta integer 2 on nyt 3 ja saada se näyttämään uutta vastausta? tämä on vain karkea pala koodia niin ei syntaksi oikein, mutta olen viettänyt viikon yrittää saada tämän toimimaan niin voisitteko tehdä 2-luokan ja post koodin, jotta voin yrittää koodisi ja katso whats vialla paljon appreetiated |
|
| |||
| |||
| javac com \ google \ kamaa \ Test2.java sitten java com.google.stuff.Test2 5
|
| |||
| |||
| sen ok huonosti koota ne jcreator suorita niitä cmd |
|
| |||
| |||
| odottaa sanoitte javac thats kokoamaan niitä on jo käännetty |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Java 6 Update 14 | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 29. toukokuuta 2009 13:01 |
| Näin pääset eroon vanhoista Java | Bubba | General Software Chat | 7 | 15 Jan 2009 16:51 |
| Java tai. NET | Munish426 | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 1. Aug 2008 06:20 |
| Java Kysymys | darksidechaos | Web-selaimet ja FTP Clients | 7 | 3. Lokakuu 2007 01:57 |
| Voiko kukaan auttaa minua java? | michal23 | General Software Chat | 2 | 9. Sep 2007 04:43 |
| Thread Tools | |
| |