![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey im moment doet het programmeren in Java en vroeg me af of er iemand anders in java
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil om te leren ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| me mij Teach me Javi Master
|
| |||
| |||
| Ok, wat is er mis met de subklassen dan? Ja, ik heb Java voor 6 jaar!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| en als ik probeer een subklasse in het kader van het juiste pakket krijg ik een no-klasse defound fout ziek in detail treden later |
|
| |||
| |||
| Als je tijdens runtime, kon alleen maar zijn dat je nog niet opgenomen de huidige directory "." in CLASSPATH.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| recht kan je me een plezier maken 2 kleine stukjes code die bassically kent de waarde van 2 tot 2 verschillende getallen pakket com.google.stuff; integer INT1 = 2; integer int2 = 2; System.out.println (INT1 + int2); en vervolgens uitbreiden dat subklasse zodat getal 2 is nu 3 en krijgen om de nieuwe antwoord? dit is slechts een ruwe stukje code dus niet syntax juist maar ik heb besteed weken proberen om dit te laten werken zo zou u kunnen maken van de 2 klassen en na de code zodat ik kan proberen met uw code en zie whats going fout veel appreetiated |
|
| |||
| |||
| javac com \ Google \ spullen \ Test2.java dan java com.google.stuff.Test2 5
|
| |||
| |||
| ok haar zieke compileer ze in jcreator voer ze in cmd |
|
| |||
| |||
| wacht je zei javac thats te compileren ze er al gecompileerd |