![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei im tiden gjør Java programmering og var bare lurer på om noen andre er i java
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel jeg vil vite ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| meg for meg å lære meg Javi Master
|
| |||
| |||
| Ok, hva er galt med subclasses da? Ja, jeg gjorde Java for 6 år!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| godt når jeg prøve å lage en subclass under riktig pakke Jeg får ikke class defound feil ill gå i detalj senere |
|
| |||
| |||
| Hvis du mener under kjøring, kan det være at du ikke har inkludert gjeldende katalog "." i CLASSPATH.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| høyre kan du gjøre meg en tjeneste lage 2 biter av koden som bassically tilordne verdien av 2 til 2 forskjellige heltall Pakken com.google.stuff; heltall int1 = 2; heltall int2 = 2; system.out.println (int1 + int2); og deretter utvide at subclass slik at heltall 2 er nå 3 og få den til å vise nye svar? dette er bare en grov kodedel derfor ikke syntaksen er riktig, men jeg har tilbrakt uker prøver å få dette til å fungere så kan du gjøre 2 klasser og legge koden slik at jeg kan prøve med koden din og se hva som går galt mye appreetiated |
|
| |||
| |||
| javac no \ google \ stuff \ Test2.java så java com.google.stuff.Test2 5
|
| |||
| |||
| sin ok ill samle dem i jcreator deretter kjøre dem i cmd |
|
| |||
| |||
| venter du sa javac dvs å kompilere dem er det allerede samlet |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Java 6 Update 14 | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 29 mai 2009 13:01 |
| Bli kvitt gamle Java | Bubba | General Software Chat | 7 | 15 januar 2009 16:51 |
| Java eller. NET | Munish426 | Web Design, hosting & SEO | 7 | 1 august 2008 06:20 |
| Java Spørsmål | darksidechaos | Nettlesere & FTP Clients | 7 | 3 okt 2007 01:57 |
| Kan noen hjelpe meg med java? | michal23 | General Software Chat | 2 | 9nde sep 2007 04:43 |
| Thread Tools | |
| |