![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej im gör Java programmering och undrar bara om någon annan är i java
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| och jag vill veta ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mig att jag ska lära mig Javi Master
|
| |||
| |||
| Ok, vad är det för fel på underklasser då? Ja, det gjorde jag Java för 6 år!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| och när jag försöker skapa en subclass under korrekta paket Jag får ingen klass defound fel sjuka gå in på detaljer senare |
|
| |||
| |||
| Om du menar vid körning, kan det bara vara att du inte har inkluderat den aktuella katalogen "." i Classpath.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| rätt kan du göra mig en tjänst göra 2 små bitar av kod som bassically tilldela värdet av 2-2 olika heltal paket com.google.stuff; heltal int1 = 2; heltal int2 = 2; system.out.println (int1 + int2); och sedan förlänga subclass så att heltal 2 är nu 3 och få den att visa det nya svaret? detta är bara en grov kodsnutt så är inte syntaxen riktigt men jag har tillbringat veckor försökt att få detta att fungera så kan ni göra det 2 klasser och efter koden så att jag kan prova med din kod och se vad som går fel mycket appreetiated |
|
| |||
| |||
| javac com \ google \ saker \ Test2.java sedan java com.google.stuff.Test2 5
|
| |||
| |||
| sitt ok sjuka sammanställa dem i jcreator sedan köra dem i cmd |
|
| |||
| |||
| vänta du sa javac thats att sammanställa dem finns redan sammanställts |