mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 endelig

Reply

Thread Tools
Old 15. oktober 2008, 17:55
Redaktør Gruppen

Default Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 endelig

Java SE Downloads

Rul ned til Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10

Efter installation af nye opdatering brug JavaRA til helt at fjerne den gamle version (s)

Downloade JavaRa
  • Unzip filen, og åbne JavaRa.exe
  • Klik på Fjern ældre versioner
  • JavaRa vil søge efter og fjerne forældet version af Java og fjerne enhver, der findes.
  • Klik på Supplerende opgaver
  • Anbring en markeringen ud for Fjern Useless JRE Files og klik Start
  • Afslut JavaRa
  • Slet JavaRa filer fra Desktop

Old 20. oktober 2008, 16:01
Redaktør Gruppen

Jeg har læst, at der begynder med denne version af Java vil nu overskrive den gamle version.

Old 20. oktober 2008, 16:04
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Jeg har læst, at der begynder med denne version af Java vil nu overskrive den gamle version.
Om tid, de gjorde det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20. oktober 2008, 16:08
Redaktør Gruppen

Der var faktisk flere grunde til, at det har ikke indtil nu. Jeg spekulerer på, hvad de har gjort for at løse disse problemer? Måske den nye version er bagud kompatibel så at sige.

Citat:
Søndag spørgsmål Java software til både apps udviklere (SDK udgaven) og apps slutbrugere (JRE-udgaven). Der har været et rimeligt antal tråde om JRE ajourføring / ikke-afinstallation rod på BBR fora i løbet af de sidste par år.

Som jeg forstår det, er det ikke alle Java versioner nødvendigvis arbejde identisk med hensyn til nogle af deres rutiner og opfordrer ... så komplette version-version kompatibilitet kan ikke fuldt ud for alle funktioner. Det betyder, at applikationer skrevet omkring et bestemt Java version ikke kan spille godt sammen med andre efterfølgende Java versioner. Java-programmer kan variere fra underholdning (spil osv.) hele vejen til komplekse tekniske programmer (molekylær modellering, matematiske filtrering, kemi, etc). Mange af disse programmer er designet til at arbejde primært på servere i et intranet-indstilling, der måske ikke nogensinde indebærer direkte Internet kontakt (og sikkerhedsrisici); andre er beregnet til brug sammen med Internet-kendskab virksomhedsnet: og endnu andre er skrevet for websted brug.

Som et resultat, Sun har valgt at ikke automatisk afinstallere gamle Java JRE-versioner, når der installeres en ny version ... de får tilladelse til at eksistere side om side på en computer for at bevare brugernes adgang til software, der kan have været skrevet omkring opførsel unik for en ældre Java version. Suns forretning fokusere afsoner udviklere via SDK produkter (og forhåbentlig for Sun, Suns arbejdsstationer) ... Det JREs er gratis at øge nem anvendelse af udviklernes produkter. Til automatisk at fjerne gamle JREs under nye version JRE installerer ville være at underbyde udviklere (Suns reelle kunder), der måske har skrevet og solgt apps omkring den gamle JREs og visse træk operationer unikt til de gamle versioner. Dvs.: Sun har ikke lyst til automatisk at bryde deres betalende kunder "apps.

De fleste af os i disse fora (og hjemme-pc-brugere i almindelighed) se et Java JRE som blot et sjældent anvendte redskab til at få adgang til visse obskure internetwebsted træk på nogle få (hvis nogen) sites - hvis vi engang har en forståelse af Java på alle. Men vores opfattelse er begrænset til blot en lille del af Java universet. I denne forbindelse ikke blive overrasket over, at søn vælger at stort set ignorere de sikkerhedsmæssige konsekvenser af ikke automatisk afinstallation gamle Java JREs den enkelte pc-brugere som os til fordel for forlader dem der så ikke oprette version-kompatibilitet kaos for deres betalende kunder - og disse kunders kunder. Og jeg ærlig talt ikke har nogen forventning om, at Sun vil nogensinde skabe auto-uninstallers for JREs af den grund.

Hvad jeg håber at i det mindste se er en sikkerhedsmeddelelsens Etiketten på JRE hente sider, der advarer besøgende på, at ældre JREs normalt bære sikkerhedssvagheder og bør afinstalleres off Internet-vender maskiner. Men selv det er fyldt med potentielle forvirring fra Suns perspektiv, da Java kommercielle-apps brugere også besøge JRE hente sider til tider for at opnå nye versioner for nyligt købt apps, og kunne førte til afinstallere ældre JREs off deres system, der stadig vigtigt for ældre apps kører på deres net.

I sidste ende, tror jeg, at det eneste, der kan gøres i alle praktiske er at holde alarmeringstjenester forum brugere (og vores hjem-user bekendte), at de absolut er nødt til at afinstallere alle ældre JREs når de henter en ny JRE opdatering. Der er ikke meget, hvis noget på en hjemme-maskine, der vil blive bragt i fare ved at dumpe den gamle versioner ... og bestemt malware immunitet, som kan opnås.

http://www.dslreports.com/forum/r19594880-

Old 20. oktober 2008, 18:09
MJM
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Om tid, de gjorde det.
Jeg kan godt lide at holde ældre versioner. Tillader mig at køre flere forenelighedsgrupper tests med min java apps.

Mit system: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Bundkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Hukommelse:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (r):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (e):
200GB 5400RPM
Optisk drev (r):
DVD Super Multi
Sag / PSU:
Satellite A200-serien
Køling:
Stock
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 21. oktober 2008, 13:42
Malware-Gruppen

That's fine, men det afhænger også af, hvor langt tilbage din gamle versioner gå - alt fra v5 og fremefter bør OK. Noget ældre er en konkret sikkerhedsrisiko og bør fjernes.

Mit system: Det er alle mine ...

Processor (s):
C2D E6750 2.66Ghz
Bundkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Hukommelse:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Grafikkort (r):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (e):
Maxtor 320 GB
Optisk drev (r):
Pioneer DVD-RW
Sag / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Køling:
Forskellige Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 21. oktober 2008, 14:48
Redaktør Gruppen

Jeg gætte mit spørgsmål ville være ... hvor mange af de gamle versioner vil det fjerne? Bare det seneste, eller vil det scanne for alle ældre versioner?

Jeg gik gennem et par runder med installation / afinstallation Java en gang, når de efterforsker hvordan / når brugerne blev bedt om at installere Google Toolbar. Jeg ikke har lyst til at gøre det igen lige nu

Old 21. oktober 2008, 19:18
Redaktør Gruppen

Jeg har lige installeret version 6u10 på Vista og det gjorde ikke fjerne version 6u6. Ikke sikker på jeg vil tro, at de ældre versioner er fjernet endnu.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.