mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 definitief

Reply

Thread Tools
Old 15 okt 2008, 17:55
Moderator Groep

Java SE Downloads

Blader naar Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10

Na de installatie van de nieuwe update JavaRA gebruiken voor het verwijderen van de oude versie (s)

Downloaden JavaRa
  • Unzip het bestand en open de JavaRa.exe
  • Klik op Verwijder de oudere versies
  • JavaRa zal zoeken naar en verwijderen van alle verouderde versie van Java en verwijderen die zijn gevonden.
  • Klik op Aanvullende taken
  • Plaats een vinkje naast Verwijder Nutteloze JRE Files en klik op Gaan
  • Afsluiten JavaRa
  • Verwijder de JavaRa bestanden van de Desktop

Old 20 okt 2008, 16:01
Moderator Groep

Ik heb gelezen dat begin met deze versie van Java worden nu de oude versie overschrijven.

Old 20 okt 2008, 16:04
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Ik heb gelezen dat begin met deze versie van Java worden nu de oude versie overschrijven.
Over de tijd dat ze dat deed.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 okt 2008, 16:08
Moderator Groep

Er was eigenlijk meerdere redenen dat het niet tot nu toe. Ik vraag me af wat ze gedaan hebben om te werken rond deze kwesties? Misschien is de nieuwe versie is achterwaarts compatibel zo te spreken.

Citaat:
Zondag kwesties Java-software voor beide apps ontwikkelaars (SDK-serie) en apps eindgebruikers (JRE-serie). Er zijn een redelijk aantal threads op de JRE bijwerking / niet-verwijderen van rotzooi op BBR forums over de laatste paar jaar.

Zoals ik begrijp dat niet alle Java-versies noodzakelijkerwijs identiek werk met betrekking tot sommige van hun routines en vraagt ... zo volledige versie-versie compatibiliteit mogelijk niet volledig beschikbaar zijn voor alle functies. Dat betekent dat applicaties geschreven rond een specifieke Java-versie kan niet goed spelen met andere latere versies van Java. Java-toepassingen kunnen variëren van entertainment (games, etc) tot complexe technische programma's (moleculaire modellering, wiskundige filteren, chemie, enz.). Veel van deze applicaties zijn ontworpen om te werken voornamelijk op servers in een intranet instelling dat kan nooit een rechtstreekse internet contact (en veiligheidsrisico's), andere zijn bedoeld voor gebruik met internet-aware corporate netwerken, en nog anderen zijn geschreven voor website gebruik.

Als gevolg hiervan, zo heeft ervoor gekozen om niet automatisch verwijderen van oude versies van Java JRE bij het installeren van een nieuwe versie ... zij mogen bestaan naast elkaar op een computer om de gebruiker toegang tot software die is geschreven rond gedrag uniek voor een oudere Java-versie. Sun's business focus serveert ontwikkelaars via de SDK producten (en hopelijk voor Sun, Sun workstations) ... de JREs zijn vrij om te vergroten gemakkelijk gebruik van de ontwikkelaars' producten. Automatisch verwijderen van oude JREs tijdens nieuwe versie JRE installeert zou onderboden ontwikkelaars (Sun's echte klanten), die zich kunnen hebben geschreven en verkocht apps rondom de oude JREs en bepaalde functie operaties uniek voor die oude versies. Dat wil zeggen: zo is niet de wens om automatisch breken hun betalende klanten 'apps.

De meesten van ons in deze fora (en thuis-PC-gebruikers in het algemeen) bekijken een Java JRE als uitsluitend een zelden gebruikte instrument voor de toegang tot bepaalde obscure website op het internet functies op een enkele (eventueel) sites - als we ook nog de kennis van Java op alle. Maar onze mening is beperkt tot slechts een klein facet van de Java-universum. In dat verband wees niet verbaasd dat Sun kiest om grotendeels voorbijgaan aan de gevolgen van de beveiliging niet automatisch verwijderen van oude Java JREs op individuele pc-gebruikers willen dat wij in het voordeel van het verlaten ze daar zo geen versie-compatibiliteit chaos voor hun betalende klanten - en die van klanten klanten. En ik heb eerlijk gezegd niet verwacht dat Sun ooit zal maken automatisch uninstallers voor JREs om die reden.

Wat ik zou hopen op minstens zie is een waarschuwend etiket op de JRE download pagina's die meldingen bezoekers van het feit dat oudere JREs meestal voeren beveiligingsproblemen en moet worden verwijderd uit internet gerichte machines. Maar zelfs dat is beladen met potentiële verwarring van Sun's perspectief, omdat Java-apps commerciële gebruikers ook een bezoek brengen aan de JRE downloaden van pagina's op keer het verkrijgen van nieuwe versies voor recent gekochte Apps, en zou kunnen worden geleid tot het verwijderen van oudere JREs hun systeem dat nog steeds van essentieel belang voor oudere applicaties draaien op hun netwerken.

Op het einde, ik denk dat het enige dat gedaan kan worden in alle uitvoerbaarheid te houden alarmeringsdiensten forum gebruikers (en de home-user kennissen) dat ze absoluut noodzakelijk voor het verwijderen van alle oudere JREs downloaden wanneer ze een nieuwe JRE-update. Er is weinig als er iets achter op het antwoordapparaat dat in gevaar worden gebracht door storten de oude versies ... en duidelijke malware immuniteit te winnen.

http://www.dslreports.com/forum/r19594880-

Old 20 okt 2008, 18:09
MJM
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
Over de tijd dat ze dat deed.
Ik ben dol op oudere versies. Maakt me te lopen meer compatibiliteit testen met mijn java applicaties.

Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moederbord:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Geheugen:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Sound Card:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hard Drive (s):
200GB 5400RPM
Optische Drive (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellite A200-serie
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 21 okt 2008, 13:42
Malware Groep

Dat is fijn, maar het hangt ook af van hoe ver terug uw oude versies gaan - iets van v5 vanaf moeten OK. Alles wat ouder is een concreet gevaar voor de veiligheid en moeten worden verwijderd.

Mijn Systeem: Het is allemaal van mij ...

Processor (s):
C2D E6750 2,66
Moederbord:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Geheugen:
2 x 1Gb Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Sound Card:
Creative X-Fi
Hard Drive (s):
Maxtor 320GB
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Koeling:
Diverse Antec + Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 21 okt 2008, 14:48
Moderator Groep

Ik denk dat mijn vraag zou zijn ... hoeveel van de oude versies zal het verwijderen? Alleen de meest recente of zal het scannen van alle oudere versies?

Ik heb een paar ronden van het installeren / verwijderen van Java eenmaal bij onderzoeken hoe / wanneer gebruikers werden gevraagd voor de installatie van de Google Toolbar. Ik wil het geen doen dat nu weer recht

Old 21 okt 2008, 19:18
Moderator Groep

Ik heb zojuist geïnstalleerde versie 6u10 op Vista en het niet verwijderen versie 6u6. Niet zeker dat ik ben gaan geloven dat de oudere versies zijn nog niet verwijderd.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.