![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Java SE Downloads Blader naar Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 Na de installatie van de nieuwe update JavaRA gebruiken voor het verwijderen van de oude versie (s) Downloaden JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Ik heb gelezen dat begin met deze versie van Java worden nu de oude versie overschrijven. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Er was eigenlijk meerdere redenen dat het niet tot nu toe. Ik vraag me af wat ze gedaan hebben om te werken rond deze kwesties? Misschien is de nieuwe versie is achterwaarts compatibel zo te spreken. Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben dol op oudere versies. Maakt me te lopen meer compatibiliteit testen met mijn java applicaties.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is fijn, maar het hangt ook af van hoe ver terug uw oude versies gaan - iets van v5 vanaf moeten OK. Alles wat ouder is een concreet gevaar voor de veiligheid en moeten worden verwijderd.
| |||
| |||
| Ik denk dat mijn vraag zou zijn ... hoeveel van de oude versies zal het verwijderen? Alleen de meest recente of zal het scannen van alle oudere versies? Ik heb een paar ronden van het installeren / verwijderen van Java eenmaal bij onderzoeken hoe / wanneer gebruikers werden gevraagd voor de installatie van de Google Toolbar. Ik wil het geen doen dat nu weer recht |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist geïnstalleerde versie 6u10 op Vista en het niet verwijderen versie 6u6. Niet zeker dat ik ben gaan geloven dat de oudere versies zijn nog niet verwijderd. |