mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 siste

Reply

Thread Tools
Old 15 oktober 2008, 17:55
Moderator Group

Default Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 siste

Java SE Nedlastinger

Bla ned til Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10

Etter å ha installert den nye oppdateringen bruke JavaRA å fjerne den gamle versjonen (e)

Laste ned JavaRa
  • Unzip filen og åpne JavaRa.exe
  • Klikk Fjern eldre versjoner
  • JavaRa vil søke etter og fjerne eventuelle utdatert versjon av Java, og fjern de som er funnet.
  • Klikk Ytterligere Oppgaver
  • Sett et merke ved siden av Fjern Useless JRE Filer og klikk Dra
  • Avslutt JavaRa
  • Slett JavaRa filer fra skrivebordet

Old 20 oktober 2008, 16:01
Moderator Group

Jeg har lest som begynner med denne versjonen Java nå vil overskrive den gamle versjonen.

Old 20 oktober 2008, 16:04
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Jeg har lest som begynner med denne versjonen Java nå vil overskrive den gamle versjonen.
Om gangen de gjorde det.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 oktober 2008, 16:08
Moderator Group

Det var egentlig flere grunner til at det ikke har inntil nå. Jeg lurer på hva de har gjort for å omgå disse problemene? Kanskje den nye versjonen er bakoverkompatibel så å si.

Sitat:
Søndag problemer Java-programvare for både apps utviklere (SDK-serien) og apps sluttbrukere (JRE-serien). Det har vært en rettferdig antall tråder på JRE oppdatere / ikke-avinstallering rotet på BBR fora de siste par årene.

Som jeg forstår ting, ikke alle Java-versjoner nødvendigvis arbeidet likt om noen av sine rutiner og samtaler ... så fullstendige versjonen-versjon kompatibilitet kanskje ikke fullt eksisterer for alle funksjoner. Det betyr at programmer skrevet rundt et bestemt Java versjonen kan ikke spille godt med andre etterfølgende Java versjoner. Java-programmer kan være alt fra underholdning (spill, osv.) hele veien til komplekse tekniske programmer (molekylær modellering, matematisk filtrering, kjemi osv.). Mange av disse programmene er laget for å fungere primært på servere i et intranett som kanskje ikke alltid innebære direkte Internett-kontakt (og sikkerhetsrisikoer), andre er beregnet for bruk med Internett-aware bedriftsnettverk: og fremdeles andre er skrevet for nettstedet bruk.

Som følge Sun har valgt å ikke automatisk avinstallere gammel Java JRE versjoner når du installerer en ny versjon ... de har lov til å eksistere side ved side på en datamaskin for å bevare bruker tilgang til programvare som kan ha blitt skrevet rundt oppførsel unike til en eldre Java-versjon. Suns virksomhet fokus serverer utviklere via SDK produkter (og forhåpentligvis for Sun, Suns arbeidsstasjoner) ... den JREs tilbys gratis å styrke enkel bruk av utviklernes produkter. Automatisk avinstallere gammel JREs under nye versjonen JRE installerer vil være å underslag utviklere (Suns virkelige kunder) som har skrevet og solgt apps rundt den gamle JREs og enkelte funksjonen operasjoner unikt til de gamle versjonene. Ie: Sun ikke ønske å automatisk bryte sine betalende kunder Apps.

De fleste av oss i disse forumene (og hjemme-PC-brukere generelt) vise en Java JRE som bare en sjelden brukte verktøyet for å få tilgang til visse obskure Internet funksjoner på noen få (hvis noen) nettsteder - hvis vi selv har noen forståelse av Java på alle. Men vår oppfatning er begrenset til bare en liten fasett av Java-universet. I den sammenheng ikke være overrasket over at søndag velger å stort sett ignorere sikkerheten implikasjoner av ikke automatisk avinstallere gammel Java JREs på enkelte PC-brukere som oss inn for å forlate dem der slik at ikke opprette versjonsspesifikke kompatibilitet kaos for sine betalende kunder - og de kundene kunder. Og jeg ærlig har ingen forventning om at Sun vil lage automatiske uninstallers for JREs av den grunn.

Hva jeg kan håpe på minst ser er en cautionary etikett på JRE laste ned sider som varsler besøkende til at voksne JREs vanligvis bære sikkerhetsproblemer og bør avinstalleres av Internett-vendte maskiner. Men selv som er nervøs med potensielle misforståelser fra Suns perspektiv, ettersom Java kommersiell-apps brukerne også besøke JRE laste ned sider til tider å få tak i nye versjoner for nylig kjøpt Apps, og kunne ført til avinstallere eldre JREs av deres system som fremdeles avgjørende for eldre programmer som kjører på sine nettverk.

Til slutt tror jeg det eneste som kan gjøres i alle praktiske er å holde beskjed forum brukere (og våre hjemme-user bekjente) at de absolutt må avinstallere alle voksne JREs når de laster ned en ny JRE oppdateringen. Det er lite om noe på vedkommendes telefonsvarer som vil bli satt i fare av dumping av gamle versjoner ... og klar malware immunitet skal oppnås.

http://www.dslreports.com/forum/r19594880-

Old 20 oktober 2008, 18:09
MJM
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Om gangen de gjorde det.
Jeg liker å holde eldre versjoner. Tillater meg å kjøre mer kompatibilitet tester med java-programmer.

Min System: Toshiba Satellite a200-28P

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo T8100
Hovedkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM-minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (er):
200 GB 5400RPM
Optisk stasjon (er):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellitt a200 Series
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Intel 4965AGN
Skjerm (er):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 21 oktober 2008, 13:42
Malware Group

Det er fint, men det avhenger også av hvor langt tilbake det gamle versjoner går - alt fra v5 videre bør OK. Noe eldre er en klar sikkerhetsrisiko, og bør fjernes.

Min System: It's all mine ...

Prosessor (er):
C2D E6750 2,66
Hovedkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM-minne:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (er):
Maxtor 320Gb
Optisk stasjon (er):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Cooling:
Various Antec + Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
ASUS Router / VirginMedia
Skjerm (er):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 21 oktober 2008, 14:48
Moderator Group

Jeg antar spørsmålet mitt ville være ... hvor mange av de gamle versjoner vil det ta? Bare det siste, eller vil den søke etter alle eldre versjoner?

Jeg gikk noen runder med installering / avinstallering Java én gang når du undersøker hvordan / når brukerne ble bedt om å installere Google Toolbar. Jeg ikke føler for å gjøre det igjen nå

Old 21 oktober 2008, 19:18
Moderator Group

Jeg installerte versjonen 6u10 på Vista og det gjorde ikke fjerne versjon 6u6. Ikke sikker på jeg kommer til å tro at eldre versjoner er fjernet ennå.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.