![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Java SE Nedlastinger Bla ned til Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 Etter å ha installert den nye oppdateringen bruke JavaRA å fjerne den gamle versjonen (e) Laste ned JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Jeg har lest som begynner med denne versjonen Java nå vil overskrive den gamle versjonen. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Det var egentlig flere grunner til at det ikke har inntil nå. Jeg lurer på hva de har gjort for å omgå disse problemene? Kanskje den nye versjonen er bakoverkompatibel så å si. Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg liker å holde eldre versjoner. Tillater meg å kjøre mer kompatibilitet tester med java-programmer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er fint, men det avhenger også av hvor langt tilbake det gamle versjoner går - alt fra v5 videre bør OK. Noe eldre er en klar sikkerhetsrisiko, og bør fjernes.
| |||
| |||
| Jeg antar spørsmålet mitt ville være ... hvor mange av de gamle versjoner vil det ta? Bare det siste, eller vil den søke etter alle eldre versjoner? Jeg gikk noen runder med installering / avinstallering Java én gang når du undersøker hvordan / når brukerne ble bedt om å installere Google Toolbar. Jeg ikke føler for å gjøre det igjen nå |
|
| |||
| |||
| Jeg installerte versjonen 6u10 på Vista og det gjorde ikke fjerne versjon 6u6. Ikke sikker på jeg kommer til å tro at eldre versjoner er fjernet ennå. |