![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Java SE Nedladdningar Bläddra ned till Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 Efter installation av den nya uppdateringen använder JavaRA att helt ta bort den gamla versionen (s) Hämta JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Jag har läst att börja med den här versionen Java kommer nu att skriva över den gamla versionen. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Det fanns faktiskt flera skäl att det inte har upp till nu. Jag undrar vad de har gjort för att komma runt dessa frågor? Kanske den nya versionen är bakåtkompatibel så att säga. Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag gillar att hålla äldre versioner. Tillåter mig att köra fler tester med min java apps.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är bra, men det beror också på hur långt tillbaka din gamla versioner gå - allt från v5 och framåt bör vara OK. Något äldre är en klar säkerhetsrisk och bör tas bort.
| |||
| |||
| Jag antar att min fråga skulle vara ... hur många av de gamla versioner kommer det att ta bort? Bara den senaste, eller kommer den att söka efter alla äldre versioner? Jag gick igenom några rundor för att installera / avinstallera Java en gång när utreda hur / när användarna uppmanas att installera Googles verktygsfält. Jag tycker inte vilja göra det igen nu |
|
| |||
| |||
| Jag har just installerat version 6u10 på Vista och det tog inte bort versionen 6u6. Inte säker på att jag kommer att tro att de äldre versionerna bort ännu. |