![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| December 01/08 Nr. Versionsnoter endnu. http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp Gode nyheder. Det fjernes den gamle version automatisk. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Godt, at det fjerner den gamle version skønt. Mit system: Det er alle mine ...
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg besluttede at det ville være en god tid til at opgradere fra version 7 samt lol. Oh well. Min gamle mand siger, hvis det ikke er i stykker, skal du ikke forsøge at reparere det. Hmmm, det gjorde ikke fjerne Update 7 for mig. Var nødt til at gøre det manuelt.
|
| |||
| |||
| Jeg tror, det vil kun fjerne version 10, da det var det seneste. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, kan du gøre enten en statisk installere, der vil forlade et hvilket som helst tidligere versioner (ideel til Admins) eller den skal overskrive den tidligere version, hvis man antager, at blev V10. Jeg har hørt et par folk siger, at det vil ikke fjerne noget før V10. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne bekræfte, at - v11 automatisk fjernet / opdaterede V10. |
|
| |||
| |||
| Jeg har set et par rapporter, at det fjerner ikke noget under v6u10 så hvis du har noget tidligere, så skal du manuelt fjerne. Eller brug JavaRA. Downloade JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Søn frigivet en kæmpe liste over sårbarheder i tidligere versioner. Hvis du ikke har opdateret i et stykke tid, ville det sandsynligvis være en god ide at gøre det nu. Søndag Issues Opdateringer på flere kritiske Java Svagheder | TrendLabs | Malware Blog - ved Trend Micro |