![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joulukuu 01/08 N: o Release Notes vielä. http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp Hyviä uutisia. Se poistaa vanhan version automaattisesti. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Hyvä, että se poistaa vanha versio tosin. My System: It's all kaivoksen ...
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen päättänyt, että olisi hyvä aika päivittää versio 7 sekä lol. Oh well. Oma vanha mies sanoo, jos se ei ole rikki, älä yritä korjata sitä. Hmmm, se ei poistanut Update 7 minulle. Oli tehdä se käsin.
|
| |||
| |||
| Uskon, että se vain poistaa versio 10, koska se oli viimeisimmän. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni voit tehdä joko staattinen asentaa, joka jättää kaikki aiemmat versiot (ihanteellinen Admins) tai se pitäisi korvata edellisen version, jos oletetaan, että oli V10. Olen kuullut muutaman folk sanoa, se ei poista mitään ennen V10. |
|
| |||
| |||
| I'll vahvistaa, että - v11 automaattisesti poistaa tai päivitetty V10. |
|
| |||
| |||
| Olen nähnyt muutaman ilmoittaa, että se ei poista mitään nojalla v6u10 joten jos sinulla on jotain aikaisemmin sitten, että teidän pitäisi manuaalisesti poistaa. Tai käytä JavaRA. Ladata JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Sun julkaisi valtava luettelo haavoittuvuuksia vanhoja versioita. Jos et ole päivitetty vähään aikaan olisi luultavasti hyvä ajatus tehdä niin nyt. Sun Kysymykset Updates useita kriittisiä Java heikkous | TrendLabs | Malware Blogi - jonka Trend Micro |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 13 | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 26. Maaliskuu 2009 12:22 |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 12 | evilfantasy | General Software Chat | 8 | 7. helmikuu 2009 11:24 |
| Microsoft Live Search-työkalurivi / Java Runtime Environment | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 11. marraskuu 2008 10:50 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 lopullinen | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 21. lokakuu 2008 19:18 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 5th Mar 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |