![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dec 01.08 Nee Release Notes nog niet. http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp Goed nieuws. Het verwijderen van de oude versie automatisch. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Goed dat het verwijdert de oude versie wel. Mijn Systeem: Het is allemaal van mij ...
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik besloot het zou een goed moment om te upgraden van versie 7 en lol. Oh well. Mijn oude man zegt, als het niet gebroken, niet proberen te repareren. Hmmm, het niet verwijderen Update 7 voor mij. Moest doen dit handmatig.
|
| |||
| |||
| Ik vind het alleen verwijderen versie 10 omdat dat was de meest recente. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je kunt doen, hetzij een statische installatie, die laat alle vorige versies (ideaal voor Admins) of moet het overschrijven van de vorige versie, in de veronderstelling dat was v10. Ik heb geluisterd naar een paar folk zeg het niet zal verwijderen iets vóór v10. |
|
| |||
| |||
| Ik bevestig dat - V11 automatisch verwijderd / bijgewerkt v10. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een aantal rapporten dat het niet verwijderen van iets onder v6u10 Dus als u iets eerder dan dat u moet handmatig verwijderen. Of gebruik JavaRA. Downloaden JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Zondag vrijgegeven een enorme lijst van kwetsbaarheden in oude versies. Als u nog niet bijgewerkt in een tijdje is het waarschijnlijk een goed idee om dat te doen nu. Zondag Problemen Updates op een aantal kritische Java Kwetsbaarheden | TrendLabs | Malware Blog - door Trend Micro |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 13 | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 26 mrt 2009 12:22 |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 12 | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | De 7 februari 2009 11:24 |
| Microsoft Live Search Toolbar / Java Runtime Environment | evilfantasy | Virus, spyware & Security | 3 | 11 nov 2008 10:50 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 definitief | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 21 okt 2008 19:18 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 | evilfantasy | Virus, spyware & Security | 5 | De 5 maart 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |