![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Desember 01/08 Ingen Versjonsmerknader ennå. http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp Gode nyheter. Den fjernet den gamle versjonen automatisk. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Bra at den fjerner den gamle versjonen skjønt. Min System: It's all mine ...
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bestemte meg for det ville være et godt tidspunkt å oppgradere fra versjon 7 i tillegg lol. Nåvel. Min gamle mannen sier, hvis det ikke er blakk, så ikke prøv å reparere det. Hmmm, det gjorde ikke fjerne Update 7 for meg. Måtte gjøre det manuelt.
|
| |||
| |||
| Jeg tror det bare vil fjerne versjon 10 siden det var den siste. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du kan gjøre enten en statisk installere, som vil forlate ethvert tidligere versjoner (ideelt for Admins) eller den skal overskrive forrige versjon, forutsatt at var v10. Jeg har hørt en del folk si at det ikke vil avinstallere noe før v10. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bekrefte at - v11 automatisk fjernet / oppdatert v10. |
|
| |||
| |||
| Jeg har sett noen rapporter om at det ikke fjerner noe under v6u10 så hvis du har noe tidligere så må du manuelt avinstallere. Eller bruk JavaRA. Laste ned JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Søndag sluppet en enorm liste over sårbarheter i eldre versjoner. Hvis du ikke har oppdatert på en stund vil det trolig være en god idé å gjøre det nå. Søndag Problemer Oppdateringer på flere Kritiske Java Sikkerhetsproblemer | TrendLabs | Malware Blog - av Trend Micro |