![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| December 01/08 Nr versionsfakta ännu. http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp Goda nyheter. Det bort den gamla versionen automatiskt. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Bra att man tar bort den gamla versionen dock. Mitt System: It's all mine ...
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag bestämde mig för att det skulle vara ett bra tillfälle att uppgradera från version 7 och lol. Oh well. Min farsa säger, om det inte är trasigt, försök inte fixa det. Hmmm, det gjorde inte bort Update 7 för mig. Hade att göra det manuellt.
|
| |||
| |||
| Jag tror att det kommer bara att ta bort version 10, eftersom det var den senaste. |
|
| |||
| |||
| Jag tror du kan göra antingen en statisk installera, som kommer att lämna alla tidigare versioner (idealiskt för administratörer) eller bör det över den tidigare versionen, under förutsättning att var v10. Jag har hört en del folk säger att det inte kommer att avinstallera något innan v10. |
|
| |||
| |||
| Jag bekräftar att - v11 automatiskt bort / uppdaterad v10. |
|
| |||
| |||
| Jag har sett några rapporter om att den inte tar bort något under v6u10 så om du har något tidigare så att du behöver manuellt avinstallera. Eller använd JavaRA. Hämta JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Söndag släpptes en stor lista över sårbarheter i gamla versioner. Om du inte har uppdaterat på ett tag skulle det förmodligen vara en god idé att göra det nu. Söndag Frågor Uppdateringar på flera kritiska Java Sårbarheter | TrendLabs | Malware Blogg - från Trend Micro |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 13 | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 26 mars 2009 12:22 |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 12 | evilfantasy | General Software Chat | 8 | 7 februari 2009 11:24 |
| Microsoft Live Search Toolbar / Java Runtime Environment | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 11 november 2008 10:50 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 slutlig | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 21 oktober 2008 19:18 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 5 mars 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |