![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, jeg ønsker blot at stille nogle råd eller for dig til at anbefale nogle software eller viden en IT studerende som mig skal forsøge at studere eller snarere master.
i skolen, vi allerede har introduceret til nogle ting som Photoshop, Flash, Visual Basic, Java, C sprog programmering .. andre end dem, mere kan du råd til mig? Jeg ønsker blot at komme foran mine kolleger, og det vil jeg sætte pris på, hvis du kan hjælpe mig .. ![]() thanks in advance |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bedste du kan gøre, er at bruge dem derhjemme og blive mere kyndig i disse områder.
Du er bedre tjent med sige 3 ting du er virkelig god til, er over 15 ting, du kan bare om at styre for at åbne en ny dok i, og bortset fra, at du er crap. ![]() Alvorligt Men bare bruge gerne Flash, C (uanset variant) og noget andet - eller hvad interesserer dig mest. Personligt Jeg tror Flash er et godt forslag, så mange mennesker ønsker medarbejdere, der kan skabe effektiv bannere for deres websted eller whatever. Men det afhænger af hvor hurtigt du vil blive i spillet, jeg regne giver det fem år, og det vil være enten helt obselete, eller vil vi være på Flash Player 267, vha. ActionScript 83,0, og det vil være vanvittigt forskellig fra, hvordan vi vide det nu. Mit system: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Photoshop er godt sjovt at bruge, og theres masser af hjælp, tutorials, fora og ressourcer til rådighed online. Dens fantastiske nogle af de resultater, du kan gøre, og dens smukke lige frem til at bruge :-)
Men yeah, som Fordy siger, dit bedste for at koncentrere sig om 1 eller 2, og få rigtig gode, end blot at vide, det grundlæggende i belastninger! |
|
|
|||
|
|||
|
hey ollie og mctw, tnx for din tid og råd .. Jeg troede, at "stik af samtlige handler Føreren af INGEN" vil hjælpe mig til at forbedre med min karriere, men jeg gætter det virkelig ikke vil, ligesom de begge du sagde.
anyway, tnx igen |