![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, haluaisin vain kysyä neuvoja tai sinun suositella joitakin ohjelmia tai tietoa tietotekniikan opiskelija kuten minä pitäisi yrittää opiskella tai pikemminkin päällikkö. koulussa, meillä on jo otettu käyttöön joitakin asioita, kuten Photoshop, flash, Visual Basic, Java, C-kieli ohjelmointi .. muiden kuin sen enempää voit neuvoja minulle? Haluan vain päästä eteenpäin kollegani ja se Olisin kiitollinen, jos voisitte auttaa minua .. ![]() kiitos etukäteen |
|
| |||
| |||
| Parasta, mitä voit tehdä, on käyttää näitä kotona ja tulla enemmän taitojaan näillä alueilla. Olet parempi sanoa 3 asiat olet todella hyvä, kuin 15 asioita, joita voit vain onnistu avaa uuden doc, ja muuta kuin että olet paska. ![]() Vakavasti kuitenkin vain käyttää kuten Flash-, C (riippumatta variant) ja jotain muuta - tai mikä kiinnostaa sinua eniten. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Flash on hyvä, niin monet ihmiset haluavat työntekijää, jotka voivat luoda tehokkaita bannerit niiden verkkosivuilla tai mitä tahansa. Mutta se riippuu, kuinka nopeasti olet aina mukana pelissä, Odotan antaa sille viisi vuotta ja se tulee olla joko täysin obselete, tai me olla Flash Player 267 käyttäen ActionScript 83.0 ja se on mielettömästi erottuu miten Tiedän sen nyt. |
|
| |||
| |||
| Photoshop on hyvä hauska käyttää, ja Theres kuormien apua, tutorials, foorumit ja resursseja saatavilla verkossa. Sen amazing joitakin tuloksia voit tehdä, ja sen melko suoraan eteenpäin käyttää :-) Mutta joo, kuten Fordy sanoo, paras keskittyä 1 tai 2, ja saa todella hyvää, kuin vain tietää perusasiat vuonna kuormia! |
|
| |||
| |||
| hey Ollie ja mctw, tnx teidän aikaa ja neuvoja .. Luulin, että "jack kaikki kaupat päällikön EI OLE" aikoo auttaa minua parantamaan kanssa urani mutta uskon todella ei, aivan kuten teidän molempien sanoi. anyway, tnx uudelleen |
![]() |
|
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| MS Office Student Deal | tastyguru | Office Suites & Applications | 1 | 24th Apr 2008 05:25 |
| Xp Student Edition? Mikä se on? | runoades | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 25th Feb 2008 05:01 |
| Huono opiskelija haluaa maksutonta neuvontaa ;-) | Darkseth | Esittele itsesi Täällä | 8 | 16. lokakuu 2007 09:54 |
| Do u hyväksyä minulle uusi opiskelija!? | Virus-Tornado | Esittele itsesi Täällä | 4 | 2. Aug 2007 07:45 |
| Thread Tools | |
| |