mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Just Need Enkele tips voor een IT-Student

Reply

Thread Tools
Old 9 jun 2009, 23:23
Lid Fractie

Default Just Need Enkele tips voor een IT-Student

Hoi, ik wil gewoon wat advies te vragen of om u aan te bevelen bepaalde software of kennis van een IT student zoals ik moeten proberen om te studeren of liever meester.

op school, we hebben al enkele dingen zoals Photoshop, Flash, Visual Basic, Java, C taal programmeren ..

andere dan die, meer kunt u advies voor mij?

Ik wil alleen maar vooruit te komen van mijn collega's en ik zou het op prijs stellen als u mij helpen ..

Thanks in advance
Old 10 jun 2009, 09:00
Donor Groep

Beste wat je kunt doen is die thuis en zich meer te bekwamen in deze gebieden.

Je bent beter af met zeg 3 dingen die je bent echt goed in is, dan 15 dingen die je kunt alleen over het beheer van het openen van een nieuw document in, en anders dan dat je onzin.

Serieus echter alleen gebruiken als Flash, C (ongeacht de variant) en iets anders - of wat u interesseert meest.

Persoonlijk denk ik Flash is een goed, dus veel mensen willen dat werknemers die kunt effectieve banners voor hun website of wat dan ook.

Maar het is afhankelijk hoe snel je zult in het spel, ik denk er vijf jaar en het zal ofwel totaal obselete, of we op Flash Player 267, met behulp van ActionScript 83,0 en zal razend verschillen van hoe we weten het nu.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 10 jun 2009, 10:33
Lid Fractie

Photoshop is leuk om te gebruiken en theres lading van hulp, tutorials, forums en middelen beschikbaar online. Het verbazingwekkende aantal van de resultaten die u kunt doen, en zijn vrij eenvoudig te gebruiken :-)

Maar ja, als Fordy zegt, kunt u het beste van te concentreren op 1 of 2, en om echt goed, dan weten de basics in de belasting!
Old 10 jun 2009, 11:56
Lid Fractie

hey Ollie en mctw, tnx voor uw tijd en adviezen .. Ik dacht dat de aansluiting van alle transacties kapitein van NONE "gaat me helpen met het verbeteren van mijn carrière, maar ik denk dat het echt niet, net als jullie beiden gezegd.

Anyway, tnx wederom
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.