![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik wil gewoon wat advies te vragen of om u aan te bevelen bepaalde software of kennis van een IT student zoals ik moeten proberen om te studeren of liever meester. op school, we hebben al enkele dingen zoals Photoshop, Flash, Visual Basic, Java, C taal programmeren .. andere dan die, meer kunt u advies voor mij? Ik wil alleen maar vooruit te komen van mijn collega's en ik zou het op prijs stellen als u mij helpen .. ![]() Thanks in advance |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beste wat je kunt doen is die thuis en zich meer te bekwamen in deze gebieden.
Je bent beter af met zeg 3 dingen die je bent echt goed in is, dan 15 dingen die je kunt alleen over het beheer van het openen van een nieuw document in, en anders dan dat je onzin. ![]() Serieus echter alleen gebruiken als Flash, C (ongeacht de variant) en iets anders - of wat u interesseert meest. Persoonlijk denk ik Flash is een goed, dus veel mensen willen dat werknemers die kunt effectieve banners voor hun website of wat dan ook. Maar het is afhankelijk hoe snel je zult in het spel, ik denk er vijf jaar en het zal ofwel totaal obselete, of we op Flash Player 267, met behulp van ActionScript 83,0 en zal razend verschillen van hoe we weten het nu. Mijn Systeem: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Photoshop is leuk om te gebruiken en theres lading van hulp, tutorials, forums en middelen beschikbaar online. Het verbazingwekkende aantal van de resultaten die u kunt doen, en zijn vrij eenvoudig te gebruiken :-) Maar ja, als Fordy zegt, kunt u het beste van te concentreren op 1 of 2, en om echt goed, dan weten de basics in de belasting! |
|
| |||
| |||
| hey Ollie en mctw, tnx voor uw tijd en adviezen .. Ik dacht dat de aansluiting van alle transacties kapitein van NONE "gaat me helpen met het verbeteren van mijn carrière, maar ik denk dat het echt niet, net als jullie beiden gezegd. Anyway, tnx wederom |