![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg vil bare spørre noen råd eller for deg å anbefale noen programvare eller kunnskap en IT-student som meg burde prøve å studere eller snarere master. på skolen, vi har allerede introdusert til noen ting som photoshop, flash, Visual Basic, Java, C språk Programmeringseksemplene .. andre enn dem, noe mer kan du råd til meg? Jeg vil bare komme i forkant av mine kolleger og jeg ville sette pris på om du kunne hjelpe meg .. ![]() takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Beste du kan gjøre er å bruke dem hjemme og bli dyktigere i disse områdene. Du er bedre med si 3 ting du er virkelig god til, enn 15 ting du kan bare om å åpne en ny doc i, og annet enn at du er crap. ![]() Seriøst skjønt, bare bruk som Flash, C (uansett variant) og noe annet - eller hvilken som interesserer deg mest. Personlig tror jeg Flash er en god en, så mange ønsker medarbeidere som kan lage effektive bannere for deres nettside eller noe sånt. Men det avhenger hvor fort du vil bli med i spillet, jeg regner gir det fem år, og den vil være enten helt obselete, eller vil vi være på Flash Player 267, ved hjelp av ActionScript 83.0 og det vil bli madly forskjellig fra hvordan vi vet det nå. |
|
| |||
| |||
| Photoshop er bra morsom å bruke, og Theres masse hjelp, opplæring, fora og ressurser som er tilgjengelig online. Sin fantastiske noen av resultatene kan du gjøre, og ganske rett frem å bruke :-) Men ja, som Fordy sier, den beste av konsentrere seg om 1 eller 2, og bli virkelig god, enn bare å vite det grunnleggende i laster! |
|
| |||
| |||
| hei ollie og mctw, tnx for din tid og råd .. Jeg tenkte "Jack of all handel master of none" skal hjelpe meg å forbedre min karriere, men jeg tror det egentlig ikke vil, akkurat som dere begge sa. likevel, tnx igjen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MS Office Student Deal | tastyguru | Office Suites & Applications | 1 | 24 april 2008 05:25 |
| Xp Student Edition? Hva er det? | runoades | Windows-operativsystemer | 2 | 25 februar 2008 05:01 |
| Dårlig student liker gratis råd ;-) | Darkseth | Presenter deg selv her | 8 | 16 oktober 2007 09:54 |
| Do u imot meg som en ny student!? | Virus-Tornado | Presenter deg selv her | 4 | 2 august 2007 07:45 |
| Thread Tools | |
| |