![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Dette problem er blevet aflytning mig for uger nu, og selv om noget større, det er meget meget irriterende, dybest set når du skriver det doesnt dukke op på skærmen med det samme og har store forsinkelser, espcially Wen slette en hel sætning, bare at skrive dette ene punkt har været en smerte i røven.
Kan nogen fortælle mig whys sin gøre dette og løsningen? Ive forsøgt at ændre tastaturer, skiftende batterierne i min trådløse en, ændre den hyppighed, men ingen held. Ive også forsøgt at skrive problem i google men theres ingen løsning der, at jeg kan finde. skål |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er pc'en unormalt langsomt i almindelighed, som ved læsning af programmer eller spil etc?
Måske tid til en opgradering eller det kan være nødvendigt at rengøre off nogle junk, virus og spyware at fremskynde tingene op igen. Du kan også prøve at gå i tastaturet indstillinger i Kontrolpanel og sikre, at ingen forsinkelser eller relaterede funktioner på. Mit system: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Programmer kører fint afine som sædvanlig, jeg jævnligt rense min pc med anti-virus og spyware beskyttelse, defragmenteres osv.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ive oplevet dette
først og fremmest opdatere siden og skriv igen, se om sine faste det lyder simpelt, men det gjorde det for mig hvis ikke prøve at øge gentage centrale miljøer i tastaturet kontrolpanel aaaannddd hvad tastaturet ya fik? noget bestemt? netop læst daves post, ikke ensbetydende med at være hans ekko på indstillinger idé
Mit system: Min
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg holdt op med at benytte et trådløst tastatur til netop denne grund.
USB-hub i det sædvanlige sted: oplevet et lignende problem. Flyt usb hub: Works bøde. Aflyttet fanden ud af mig, så jeg tog min bat og bolde hjem og gik Wired.
|