![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Dit probleem is bugging me voor weken nu en hoewel het niets groot is het erg vervelend, voornamelijk wanneer het typen van het doesnt weergegeven op het scherm meteen en heeft grote vertragingen, espcially Wen het verwijderen van een hele zin, door alleen deze ene paragraaf heeft is een pijn in de kont.
Kan iemand mij vertellen waarom haar dit te doen en de oplossing? Ive probeerde veranderende toetsenborden, het veranderen van de batterijen in mijn draadloze is, verandert de frequentie, maar geen geluk. Ive ook geprobeerd het probleem te typen in Google, maar er theres geen oplossing die ik kan vinden. sante |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Is de PC abnormaal langzaam in het algemeen, net als bij het laden van programma's of het spelen van games etc?
Misschien tijd voor een upgrade of u moet mogelijk schoon uit sommige rotzooi, virussen en spyware om dingen terug. Je kan ook proberen te gaan op de toetsenbord-instellingen in het bedieningspaneel en zeker geen vertragingen of gerelateerde opties zijn ingeschakeld. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Programma's draaien prima afine zoals gewoonlijk, schoon ik regelmatig mijn pc met anti-virus en spyware bescherming, defragmenteren enz.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ive ervaren dit
allereerst Vernieuw de pagina en type opnieuw bekijken of haar vaste het klinkt eenvoudig, maar het deed het voor mij zo niet probeer het verhogen van de herhaal-toets de instellingen in het toetsenbord bedieningspaneel aaaannddd toetsenbord wat je hebt? iets bijzonder? lees net daves post, betekent niet te zijn echo van de instellingen idee
Mijn Systeem: Van mij
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik stopte met het gebruik van een draadloos toetsenbord voor alleen deze reden.
Usb hub in haar gebruikelijke plaats: Ervaren een soortgelijk probleem. Verplaats usb hub: Werkt prima. Afgeluisterd the hell out of me, dus ik nam mijn knuppel en bal thuis en ging bekabeld.
|