![]() |
|
| |||
| |||
| Dette problemet er bugging meg uker nå, og selv om det ikke noe stort er det svært irriterende, i utgangspunktet når skrive det ikke vises på skjermen en gang og har store forsinkelser, espcially Wen slette en hel setning, kun skrive dette avsnittet har vært vondt i ræva. Kan noen fortelle meg whys den gjør dette, og løsningen? Ive forsøkt å endre keyboards, skifter batterier i mitt trådløse en endring av frekvens men nei. Ive også prøvd å skrive problem i google men Theres no løsning der jeg kan finne. skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er PC unormalt treg generelt, som når lasting eller spille spill osv?
Kanskje tid for en oppgradering, eller kan det hende du må rengjøre av noen useriøs, virus og spionprogrammer til hastighet ting opp igjen. Du kan også prøve å gå inn på tastaturet innstillinger i kontrollpanelet og sørge ingen forsinkelser eller relaterte valgene er på. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Programmer kjører fine afine som vanlig, i regelmessig ren min PC med anti virus og spyware-beskyttelse, defragmentere etc. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive opplevd dette
Først av alt oppdatere siden og skriv inn på nytt, se om sin faste det, lyder enkelt, men det gjorde det for meg dersom ikke prøve å øke gjentar tasten i tastaturet kontrollpanelet aaaannddd hva tastaturet ya fikk? noe spesielt? Les daves innlegg, ikke si å være hans ekko på innstillingene idé Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg sluttet å bruke et trådløst tastatur for nettopp denne grunn. USB-hub i det vanlige sted: Erfarne et lignende problem. Flytt USB hub: Fungerer fint. Bugged i helvete ut av meg, så jeg tok mitt balltre og ball hjemme og gikk kablet.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan sletter jeg skrive historie? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 mars 2009 21:46 |
| Hvor finner jeg en programvare som forbedrer min skrive hastighet | yonilobo | Linux og alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Typing innleggene dine | alex | Community News & Chat | 53 | 27 nov 2007 23:00 |
| Typing veileder for Linux | PyroTails | Linux og alternative OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |