![]() |
|
| |||
| |||
| Detta problem har stressa mig i flera veckor nu och trots att inget stort det är väldigt irriterande, framförallt när skriva det doesnt visas på skärmen med en gång och har stora förseningar, espcially Wen stryka hela meningen att bara skriva detta en punkt har varit en smärta i röven. Kan någon berätta för mig varför de gör detta och lösningen? Ive försökt ändra tangentbord, byta batterier i mitt trådlösa ett, ändra frekvensen men ingen lycka. Ive även försökt skriva problemet i google men Theres någon lösning där jag kan hitta. skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är datorn onormalt långsamma i allmänhet, liksom vid lastning program eller spel osv?
Kanske dags för en uppgradering eller du kan behöva för att rensa bort lite skräp, virus och spionprogram att snabba saker igen. Du kan också prova att gå in på tangentbordet inställningarna i kontrollpanelen och se till att inga förseningar eller närstående alternativ om. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Program kör fina aFine som vanligt, jag regelbundet rengöra min pc med anti-virus och spyware skydd, defragmentera osv |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive upplevt detta
Först av allt uppdatera sidan och skriva igen, se om sitt fasta det låter enkelt men det gjorde det för mig om inte försöka öka upprepa nyckelmiljöer i tangentbordet kontrollpanelen aaaannddd vad tangentbordet dig där? något särskilt? bara läsa daves post, inte innebar att hans eko på inställningarna idé Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag slutade använda ett trådlöst tangentbord för just denna anledning. USB-hubb i sin vanliga plats: Erfarna ett liknande problem. Flytta USB-hubb: Fungerar bra. Buggad skiten ur mig så jag tog min bat och bollen hem och gick kabelansluten.