![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis musa dør og du tenker hvordan får jeg møte nå, les videre.
Hurtigtaster i Windows Windows-systemet tastekombinasjonene • F1: Hjelp • CTRL + ESC: Åpne Start-menyen • ALT + TAB: Bytt mellom åpne programmer • ALT + F4: Avslutt program • SKIFT + DEL: Slett elementet permanent Windows-program tastekombinasjonene • CTRL + C: Kopier • CTRL + X: Klipp ut • CTRL + V: Lim • CTRL + Z: Angre • CTRL + B: Fet • CTRL + U: Understreking • CTRL + I: Kursiv Museklikk / keyboard modifier kombinasjoner for shell dokument • SKIFT + høyreklikk: Viser en hurtigmeny med alternative kommandoer • SKIFT + dobbeltklikk: Kjører den alternative standard kommando (det andre elementet på menyen) • ALT + dobbeltklikk: Viser egenskaper • SKIFT + DEL: Sletter et element umiddelbart uten å legge det i papirkurven General tastaturet kun kommandoer • F1: Starter Hjelp for Windows • F10: Aktiverer menylinjen alternativer • SHIFT + F10 åpner en hurtigmeny for det valgte elementet (dette er det samme som å høyreklikke et objekt • CTRL + ESC: Åpner Start-menyen (bruk piltastene til å velge et element) • CTRL + ESC eller ESC: Velger startknapp (trykk TAB for å velge oppgavelinjen, eller trykker SKIFT + F10 for en kontekst-menyen) • ALT + PIL NED: Åpner en rullegardinlisten • ALT + TAB: Bytt til en annen kjører programmet (hold nede ALT-tasten og deretter trykke tabulatortasten for å vise oppgaveorientert bytte vindu) • SKIFT: Trykk og hold Skift-tasten nede mens du setter inn en CD-ROM til å omgå automatisk kjøre funksjonen • ALT + MELLOMROM: Viser hovedvinduet i System-menyen (fra System-menyen kan du gjenopprette, flytte, endre størrelse, minimer, maksimere eller lukke vinduet) • ALT + - (ALT + bindestrek): Viser Multiple Document Interface (MDI) underordnet vindu i System-menyen (fra MDI underordnet vindu i System-menyen kan du gjenopprette, flytte, endre størrelse, minimer, maksimere eller lukke barnet vindu) • CTRL + TAB: Bytt til neste underordnet vindu i en Multiple Document Interface (MDI) program • ALT + understreket bokstav i menyen: Åpner menyen • ALT + F4: Lukker gjeldende vindu • CTRL + F4: Lukker gjeldende Multiple Document Interface (MDI) vindu • ALT + F6: Bytter mellom flere vinduer i samme program (for eksempel når Notisblokk Finn dialogboks, ALT + F6 bytter mellom dialogboksen Søk og hoveddisplayet Notisblokk vindu) Shell dokument og generell mappe / Windows Utforsker snarveier For et valgt objekt: • F2: Gi nytt navn til objekt • F3: Finn alle filer • CTRL + X: Klipp ut • CTRL + C: Kopier • CTRL + V: Lim • SKIFT + DEL: Slett utvalg umiddelbart, uten å flytte objektet til papirkurven • ALT + ENTER: Åpne egenskapene for det valgte objektet Til å kopiere en fil Trykk og hold nede CTRL-tasten mens du drar filen til en annen mappe. Å opprette en snarvei Trykk og hold nede CTRL + SKIFT mens du drar en fil til skrivebordet eller en mappe. General mappe / snarvei kontroll • F4: Merker Gå til en annen mappe boksen og trekk ned oppføringer i boksen (hvis verktøylinjen er aktiv i Windows Explorer) • F5: Oppdaterer gjeldende vindu. • F6: Flytter mellom ruter i Windows Utforsker • CTRL + G: Åpner Gå til mappe verktøyet (i Windows 95 Windows Explorer only) • CTRL + Z: Angre siste kommando • CTRL + A: Velg alle elementene i gjeldende vindu • BACKSPACE: Bytt til den overordnede mappen • Skift + klikk + lukkeknappen: For mapper, lukker den gjeldende mappen pluss alle overordnede mapper Windows Utforsker treet kontroll • talltastaturet *: Utvider alt under gjeldende utvalg • numerisk tastatur +: Utvider gjeldende valg • talltastaturet -: kollapser gjeldende valg. • høyrepilen: Utvider gjeldende utvalg hvis det ikke er utvidet, ellers går til første barn • venstrepilen: kollapser gjeldende utvalg hvis det er utvidet, ellers går til den overordnede Egenskaper kontroll • CTRL + TAB / CTRL + SHIFT + TAB: Flytt gjennom eiendommen kategorier Accessibility snarveier • Trykk SKIFT fem ganger: Veksler StickyKeys på og av • Trykk ned og hold til høyre SKIFT for åtte sekunder: Veksler FilterKeys på og av • Trykk ned og hold nede NUM LOCK-tasten i fem sekunder: Veksler ToggleKeys på og av • Venstre ALT + venstre SKIFT + NUM LOCK: Veksler MouseKeys på og av • Venstre ALT + venstre SKIFT + PRINT SCREEN: Veksler høy kontrast på og av Microsoft Natural Keyboard nøkler • Windows Logo: Start-menyen • Windows Logo + R: Dialogboksen Kjør • Windows Logo + M: Minimer alle • SKIFT + Windows Logo + M: Angre minimere alle • Windows Logo + F1: Hjelp • Windows Logo + E: Windows Explorer • Windows Logo + F: Finn filer eller mapper • Windows Logo + D: minimerer alle åpne vinduer og viser skrivebordet • CTRL + Windows Logo + F: Finn datamaskin • CTRL + Windows Logo + TAB: Flytter fokus fra Start til hurtigstartlinjen, i systemstatusfeltet (bruk høyrepilen eller venstre pil for å flytte fokus til elementer på hurtigstartlinjen og systemstatusfeltet) • Windows Logo + TAB: Sykkel gjennom oppgavelinjen knapper • Windows Logo + Break: System dialogboksen Egenskaper • Søknad nøkkel: Viser en hurtigmeny for det valgte elementet Microsoft Natural Keyboard med IntelliType programvare installert • Windows Logo + L: Logg av Windows • Windows Logo + P: Starter Utskriftsbehandling • Windows Logo + C: Åpner Kontrollpanel • Windows Logo + V: Starter Utklippstavle • Windows Logo + K: Åpner Keyboard dialogboksen Egenskaper • Windows Logo + I: Åpner Mouse dialogboksen Egenskaper • Windows Logo + A: Starter Accessibility Options (hvis installert) • Windows Logo + Mellomrom: Viser listen over Microsoft IntelliType hurtigtaster • Windows Logo + S: Veksler CAPS LOCK på og av Dialogboksen tastatur kommandoer • TAB: Flytt til neste kontroll i dialogboksen • Skift + Tab: Flytt til forrige kontroll i dialogboksen • MELLOMROM: Hvis gjeldende kontroll er en knapp, dette klikk på knappen. Hvis gjeldende kontroll er en avmerkingsboks, dette slår boksen. Hvis gjeldende kontroll er et alternativ, dette velger alternativet. • ENTER: tilsvarer klikke valgte knappen (knappen med omriss) • ESC: tilsvarer klikke Avbryt • ALT + understreket bokstav i dialogboksen innførselen: Flytt til tilsvarende element Hentet fra Microsoft. Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har vært ute etter en liste som denne. takk!
| |||
| |||
| Jeg har et nyttig tips for brukeren med brukket musen, og hvis du går inn på kontrollpanelet (WinKey, og deretter blar du til Kontrollpanel), i Accessibility Options (tror jeg ...) finnes det et alternativ å bruke MouseKeys. Dette slår nummeret puten nøkler til en nøkkel basert markørkontroll. Det er ganske nyttig for en grad. Selv om jeg vil foreslå holde reservedeler PS / 2 mus i en skuff et sted, kan du plukke dem opp i et par pund, og hvis pekeenheten (Jeg sier dette fordi jeg velger en styrekulen, ikke en mus) mislykkes , har du en sikkerhetskopi å vare til det blir sortert. Hvis du allerede bruker en PS / 2 mus, så holder en USB-mus som reservedeler. Det er lurt å holde en annen type til en du bruker, på den måten, hvis porten går ned, du har en høyere sjanse for sikkerhetskopifilen enheten fungerer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fyrene jeg har nyheter for deg - jeg har en doucment som har 6 sider på snarveier !!!!! Her dere gå og ha det gøy med det - jeg har funnet noen virkelig gode snarveier i det! Min System: Cohen
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg trodde jeg skulle legge inn disse snarveiene på forumet slik at folk ikke trenger å laste ned filen, og hvis de ikke har Word. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------ Dette er på ingen måte en komplett liste over Windows hurtigtaster, og jeg planlegger å oppdatere det som tid og kunnskap tillater. Jeg har lagt mange av mine egne snarveier til denne listen som jeg hentet fra Googles Microsoft søke, og jeg vet at det er mer at jeg bruke på daglig basis, men jeg kan ikke tenke på dem akkurat nå. Rex Windows hurtigtaster oversikt Bruk hurtigtaster som et alternativ til musen når du arbeider i Windows. Du kan åpne, lukke, og gå til Start-menyen, skrivebordet, menyer, dialogbokser og web-sider ved hjelp av tastatursnarveier. Hurtigtastene kan også gjøre det enklere for deg å kommunisere med datamaskinen. Generelle hurtigtaster CTRL + C Kopier. CTRL + X Kutte. CTRL + V Lim inn. CTRL + Z Angre. DELETE Slette. SKIFT + DEL Slett valgte elementer permanent uten plassere elementet i papirkurven. CTRL mens du dra et element Kopier valgte elementet. CTRL + SKIFT mens du dra et element Lag snarvei til valgte elementet. F2 Rename valgte elementet. CTRL + høyrepilen Flytt innsettingspunktet til begynnelsen av neste ord. CTRL + venstrepilen Flytt innsettingspunktet til begynnelsen av forrige ord. CTRL + PIL NED Flytt innsettingspunktet til begynnelsen av neste avsnitt. CTRL + Pil opp Flytt innsettingspunktet til begynnelsen av forrige avsnitt. CTRL + SKIFT med en av piltastene Markere en tekstblokk. SKIFT med en av piltastene Velge mer enn ett element i et vindu eller på skrivebordet, eller velg tekst i et dokument. CTRL + A Velg alle. F3 Søk etter en fil eller mappe. ALT + ENTER Vise egenskapene for det valgte elementet. ALT + F4 Lukk det aktive elementet eller avslutte det aktive programmet. Alt + Enter Viser egenskapene for det valgte objektet. ALT + MELLOMROM Åpner hurtigmenyen for det aktive vinduet. CTRL + F4 Lukk det aktive dokumentet i programmer som tillater deg å ha flere dokumenter åpne samtidig. ALT + TAB Veksle mellom åpne elementer. ALT + ESC Bla gjennom elementene i den rekkefølgen de ble åpnet. F6 Roterer skjermbildet elementene i et vindu eller på skrivebordet. F4 Display adresselinjen i Min datamaskin eller Windows Utforsker. SHIFT + F10 Vise hurtigmenyen for det valgte elementet. ALT + MELLOMROM Display System-menyen for det aktive vinduet. CTRL + ESC Vise Start-menyen. ALT + understreket bokstav i et menynavnet Vise tilsvarende menyen. Understreket bokstav i en kommando på en åpen menyen Gjennomføre tilsvarende kommando. F10 Aktiver menylinjen i det aktive programmet. Høyrepilen Åpne neste menyen til høyre, eller åpne en undermeny. Venstrepilen Åpne neste menyen til venstre eller lukke en undermeny. F5 Oppdater det aktive vinduet. BACKSPACE Vise mappen ett nivå opp i Min datamaskin eller Windows Utforsker. ESC Avbryte gjeldende oppgave. SKIFT når du setter inn en CD i CD-ROM-stasjon Forhindre at CD fra automatisk å spille. Dialogboksen tastatursnarveier CTRL + TAB Gå fremover gjennom kategorier. CTRL + SHIFT + TAB Flytt bakover gjennom kategorier. TAB Gå fremover gjennom alternativer. SHIFT + TAB Flytt bakover gjennom valgene. ALT + understreket bokstav Gjennomføre tilsvarende kommando eller velger det tilsvarende alternativet. ENTER Utføre kommandoen for den aktive valget eller knappen. MELLOMROM Velge eller fjerne merket hvis det aktive valget er en avmerkingsboks. Piltaster Velg en knapp hvis det aktive valget er en gruppe av alternativet knapper. F1 Display Help. shift + F1 vise hjelpen for en bestemt dialogboks, eller trykk på søknaden tasten mens i et felt i dialogboksen og trykk ENTER på "hva er dette alternativet. F4 Vise elementene i den aktive listen. BACKSPACE Åpne en mappe et nivå opp om en mappe er valgt i Lagre som eller Åpne dialogboksen. Naturlig tastatursnarveier Du kan bruke følgende hurtigtaster med Microsoft Natural Keyboard eller andre kompatible tastatur som inkluderer Windows logo-tasten ( Windows logo-tasten) og programmet tast ( Application-tasten). Windows Logotast Vise eller skjule Start-menyen. Windows logo-tasten + BREAK Skjerm dialogboksen Systemegenskaper. Windows logo-tasten + D Vis skrivebordet. Windows logo-tasten + M Minimer alle vinduer. Windows logo-tasten + Shift + M Gjenoppretter minimerte vinduer. Windows logo-tasten + E Åpne Min datamaskin. Windows logo-tast + F Søk etter en fil eller mappe. CTRL + Windows logo-tast + F Søk etter datamaskiner. Windows logo-tasten + F1 Display Windows Hjelp. Windows logo-tast + L Låse maskinen hvis du er koblet til et nettverk domene, eller bytte brukere hvis du ikke er koblet til et nettverk domene. Windows logo-tast + R Åpne dialogboksen Kjør. Søknad nøkkelen Vise hurtigmenyen for det valgte elementet. Windows logo-tasten + U Åpne Verktøybehandling. Accessibility tastatursnarveier Høyre Skift i åtte sekunder Switch FilterKeys på og av. Venstre ALT + venstre SKIFT + PRINT SCREEN Switch høy kontrast på og av. Venstre ALT + venstre SKIFT + NUM LOCK Switch MouseKeys på og av. SKIFT fem ganger Switch StickyKeys på og av. NUM LOCK i fem sekunder Switch ToggleKeys på og av. Windows logo-tasten + U Åpne Verktøybehandling. Windows Utforsker tastatursnarveier END Display bunnen av det aktive vinduet. HJEM Displayet på toppen av det aktive vinduet. NUM LOCK + stjerne på det numeriske tastaturet (*) Vis alle undermapper under den valgte mappen. NUM LOCK + plusstegnet på talltastaturet (+) Vise innholdet i den valgte mappen. NUM LOCK + minustegn på det numeriske tastaturet (-) Skjul den valgte mappen. Venstrepilen Skjul gjeldende utvalg hvis det er utvidet, eller velg overordnede mappen. Høyrepilen Display gjeldende utvalg hvis det er skjult, eller velg første undermappen. Outlook Express tastatur kommandoer Ctrl + N Ny melding Ctrl + M Sende og motta meldinger. ALT + t deretter r når du skriver en melding for å gå til "Legg til mottakere" side. Bruk ALT + T for å sette en bestemt adresse i Til-feltet, ALT + c for CC-feltet, og ALT + b for blindkopi-feltet. Ctrl + R Svar på melding Ctrl + F Videresende meldingen. Ctrl + Y Gå til mappen Internet Explorer tastatur kommandoer Ctrl + O skriv inn adressen for å gå til. Alt + A begynne på "Legg til i favoritter prosessen. ALT + f deretter e får du frem sende til side. Tips for publisering av filer Hvis du vil publisere en fil på datamaskinen til nettstedet ditt, kan du følge disse enkle trinnene for å bruke Internet Explorer som webpublisering veiviseren. 1. Finn filen du ønsker å publisere på datamaskinen din, og velg filen med musen eller ved å trykke CTRL + C når du er på ønsket fil eller mappe. 2. Trykk Windows logo-tasten og bokstaven r og type ftp://username @ domain.com der brukernavn er sannsynligvis e-postadressen som er tilknyttet tjenesten, og domain.com representerer adressen til verten. Hvis du ønsker å inkludere passord i banenavn, skrive noe sånt som ftp://username:password @ domain.com 3. Du vil trolig ende opp på en side som tilbyr deg noe sånt som "offentlig html" eller et annet navn på de viktigste mappen hvor filene holdes. Åpne filen, og deretter trykke CTRL + V, eller velg "lim inn" med musen og kopiering prosessen skal begynne. filen skal være plassert i alfabetisk rekkefølge over andre filer. Tekst manipulering tastatursnarveier Shift + høyre pil Velg en karakter på en tid som går til høyre. Shift + venstre piltast Velg en karakter på en tid som går til venstre Shift + Ctrl + høyrepilen Velg ett ord om gangen går til høyre Shift + Ctrl + venstre piltast Velg ett ord om gangen går til venstre Shift + nedpilen velger du en linje av gangen går ned Shift + Pil opp velg en tekstlinje går opp SKIFT + HOME velge all tekst fra punkt markøren til begynnelsen av linjen shift + end Merk all tekst til høyre for markøren til slutten av linjen CTRL + SKIFT + HOME velge all tekst til venstre for markøren CTRL + SKIFT + END Merk all tekst til høyre for markøren Når noen av disse valgene er gjort, de kan slettes ved å trykke på slett-knappen, eller manipulert med kopier, lim inn eller klippe kommandoer samt formateringskommandoer. Merknader Du må knytte et passord med brukerkontoen din for å sikre det mot uautorisert tilgang. Hvis du ikke har passord knyttet til din brukerkonto, trykke på Windows logo-tast + L vil ikke hindre andre brukere får tilgang til kontoen din informasjon. Noen hurtigtaster kanskje ikke hvis StickyKeys er slått på i Accessibility Options. Hvis du er koblet til Windows gjennom Microsoft Terminal Services Client, noen snarveier har endret seg. For mer informasjon, se den elektroniske dokumentasjonen for Terminal Services Client. Endre MouseKey Innstillinger Mus-fanen kan du bruke MouseKeys når du vil bruke talltastaturet til å styre pekeren. Hvis du vil bruke talltastaturet til å legge inn data samt for navigasjon, kan du sette MouseKeys skal aktiveres ved å trykke på NUM LOCK. Du kan også øke eller redusere pekeren hastighet. For mer informasjon om MouseKeys, se Bruke MouseKeys med tastaturet nedenfor. Bruk snarvei Når du har bestemt å bruke MouseKeys, kan du velge å bruke MouseKeys snarvei for å skru denne funksjonen på eller av. Å bruke snarvei Trykk VENSTRE ALT + VENSTRE SHIFT + NUM LOCK. Bruk status indikator Du kan velge å bli varslet når dette alternativet er i bruk ved å se en status ikon. Statusen ikonet musa enheten. 1 På Start-menyen: Velg Innstillinger. Klikk Kontrollpanel. Vise Start-menyen ved å trykke CTRL + ESC (eller Windows logo-tasten). Flytt til Innstillinger ved å trykke S. Velg Kontrollpanel ved å trykke C. 2 I Kontrollpanel: Dobbeltklikk Accessibility Options. Hvis fokuset ikke er på Kontrollpanel, trykk TAB. Flytt til Accessibility Options med piltastene. Trykk ENTER. 3 I Accessibility dialogboksen Egenskaper, må du på Mus-fanen. I Accessibility dialogboksen Egenskaper, må du på Mus-fanen. Hvis du ikke: Flytt til Keyboard kategori ved å trykke SKIFT + TAB. Deretter flytter til Mouse fane ved å trykke på høyre piltast. 4 På Mouse kategorien: Klikk Bruk MouseKeys. På Mouse kategorien: Velg Bruk MouseKeys ved å trykke ALT + M. 5 Slik bruker snarveien og få tilgang til andre innstillinger: Klikk på Innstillinger. Slik bruker snarveien og få tilgang til andre innstillinger: Display-innstillinger ved å trykke S. 6 I Innstillinger for MouseKeys dialogboksen: Klikk Bruk snarvei boksen. I Innstillinger for MouseKeys dialogboksen: Velg Bruk snarvei ved å trykke U. 7 Slik justerer du pekeren hastighet: Flytt skyvekontrollene for Topp hastighet og akselerasjon. Slik justerer du pekeren hastighet: Å justere Topp hastighet, trykk på T, og bruk deretter pilen til høyre og venstre piltastene til å gjøre endringer. Å justere Acceleration, trykk A, og bruk deretter pilen til høyre og venstre piltastene til å gjøre endringer. 8 Slik justerer du pekeren hastigheten til enhver tid når du bruker MouseKeys: Velg Hold nede CTRL å få fart og skifte til tregere boksen. Slik justerer du pekeren hastigheten til enhver tid når du bruker MouseKeys: Velg Hold nede CTRL å få fart og bytte til tregere ved å trykke H. 9 Å bruke NUM LOCK-tasten for å veksle mellom MouseKeys og standard tastatur: Klikk Av hvis du bruke talltastaturet til å legge inn data, klikker du På. Å bruke NUM LOCK-tasten for å veksle mellom MouseKeys og standard tastatur: Å bruke talltastaturet til å legge inn data, trykk på F, ellers trykk N. 10 Å motta en visuell varsling: Klikk Vis MouseKey status på boksen. Å motta en visuell varsling: Velg Vis MouseKey status på boksen ved å trykke S. 11 Klikk OK og deretter OK igjen. Trykk Enter, og deretter trykker du ENTER igjen .. Innstillinger for MouseKeys Bruke MouseKeys med tastaturet Når MouseKeys er på, du bruke noen nøkler for å oppnå oppgaver ved å trykke dem. For andre oppgaver du trykker og holder tastene. Du kan også bruke NUM LOCK å veksle mellom å bruke MouseKeys og standard tastatur. Når MouseKeys er på, kan du bruke følgende taster for å utføre følgende oppgaver: Flytt musepekeren Piltastene Klikk 5 Dobbeltklikk + (Plusstegn) Lås museknappen INS Slipp museknappen DEL Venstre museklikk / (Skråstrek) Høyre museklikk - (Minustegn) Både museklikk * (Stjerne) Merk: Hvis Mouse Keys funksjonen er på, men NUM LOCK er i den motsatte innstillingen, vil MouseKeys ikonet på oppgavelinjen, viser at MouseKeys er avslått. Bruke Mouse Keys: Den MouseKeys er en egen funksjon og er tilgjengelig også ved å dobbeltklikke på tilgjengelighets-ikonet i Kontrollpanel. Men som navnet tilsier, denne funksjonen kan du bruke Num Lock del av tastaturet, de tastene lengst til høyre på tastaturet, for å etterligne musen. Når aktivert, kan du flytte musepekeren til et sted på skjermen ved hjelp av piltastene, singel, høyre eller dobbelklikk, dra og slippe elementer bare som du kan med musen. Mouse Keys For å flytte musepekeren ved hjelp MouseKeys Å flytte markøren vannrett eller loddrett, trykker piltastene på talltastaturet. Slik flytter du pekeren diagonalt, trykker HOME, END, side opp og side ned på talltastaturet. Å dra hjelp MouseKeys Å dra et objekt, for eksempel en fil, mappe eller grafisk første føre musepekeren / pilen slik at det er over objektet (se ovenfor hvordan du gjør dette). Trykk på INS-tasten på talltastaturet. Dette vil gjøre det objektet du vil flytte spaken til pekeren / pil. Etter å ha fått tak i objektet bruke piltastene til å dra den dit du vil plassere den. Bruk piltastene på det numeriske tastaturet og ikke de som skal venstre for den. Når du er over det området der du vil plassere objektet trykk DEL tasten for å slippe ut av det. Å klikke bruker MouseKeys Til å klikke, trykker 5 på talltastaturet. Å dobbeltklikke, trykker du plusstegnet (+) på det numeriske tastaturet. Høyreklikke, trykk minustegn (-) på det numeriske tastaturet, og trykk deretter 5 for å klikke, eller trykke på plusstegnet (+) for å dobbeltklikke. Klikker som om du bruker begge museknappene samtidig trykke stjerne (*) på det numeriske tastaturet, og trykk deretter 5 for å klikke eller du plusstegnet (+) å dobbeltklikke. Hvis du vil bytte tilbake til standard klikke trykker slash (/) på talltastaturet. Hot-tasten (hvis aktivert) Venstre shift, forlot alt og num-lock trykkes sammen.
|
| |||
| |||
| Ja det er en god idé, men for andre som ikke har Office, kan du åpne det i Word puten eller notatblokker. |
|
| |||
| |||
| Du kan åpne den i Wordpad formateringen går galt i Notisblokk skjønt. Noen er motvillige til å laste ned. Doc-filer, fordi de kan inneholde virus gled inn i dem. (Ikke si dette inneholder virus skjønt). Det er en god liste.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Takk for at du deler denne nyttige tips. Det hjalp meg mye. |
|
| |||
| |||
| Nice takk! |
|
| |||
| |||
| Alle disse er skrevet om her, og ingen har satt opp Task Manager snarvei! (Så vidt jeg så) Nå nå, jeg er ikke chatter om CTRL + ALT + DEL, jeg mener det faktiske Task Manager hurtigtasten Ctrl + Shift + Esc. Siden jeg er på en bærbar datamaskin med et merkelig tastatur jeg ikke har rett Ctrl så jeg vet ikke om det er venstre Ctrl eller ikke, men det er praktisk ingen mindre hvis du er på en PC som har en dum dialogboksen vises med ulike alternativer når Ctrl + Alt + Delete trykkes. (Se min college ..) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Snarveier ustand | proyal03 | Windows-operativsystemer | 1 | 16 november 2009 12:56 |
| Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present | mestre | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Problem med IE desktop snarveier | euphorix | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 22 mai 2009 14:28 |
| XP Problem, ingen snarveier arbeider via skrivebordet og Start-menyen, inkludert kontrollpanelet! | toddy89 | Windows-operativsystemer | 2 | 25 oktober 2007 13:53 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |