![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Kære venner, I forhold til mine ubesvarede Post i Windows OS forum om persistente System logfilposter Jeg har netop fået at vide: "Fejl Sletning Key "Kan ikke slette ControlSet002: Fejl under sletning af nøgle." Jeg har en ransagning af registeret for et element, der holder dukker op i Logbog Logs og det ser ud som om jeg har to sæt programmering på den ene computer til en router forbundet til en computer, og det kan være grunden til, at jeg bliver ved med at få en fejlmeddelelse i System Log, der siger jeg har en computer med samme navn på mit netværk (et netværk af en computer til en router). Så jeg forsøgte at slette denne ControlSet002 fra registreringsdatabasen for at se, hvad der ville ske, men det ville ikke lade mig. Alle ideer, hvordan jeg kan få denne eBeast til at holde op med at tro det har en anden computer med samme navn? |
|
| |||
| |||
| Prøv at køre dette. Jeg har brugt det mange gange og sikkert slettet alt fundet. Som altid, backup, før du sletter noget i registreringsdatabasen. http://www.thecomputerforums.co.uk/file32.html |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er Registry Fix Any good? | lobbslobb | General Software Chat | 1 | 29 marts 2009 14:34 |
| Registreringseditor. Backup Needed. Changed Skrifttyper i Registreringseditor | pete21 | Windows-operativsystemer | 7 | 15 marts 2009 13:32 |
| Topdomæneadministratoren er skudt | Chorlton | Windows-operativsystemer | 16 | 18. maj 2008 10:02 |
| Registry Cleaner?? | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 31 marts 2008 12:44 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |