![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Folks, Suhteessa minun vaille Post Windows OS foorumi koskevat pysyviä System Lokimerkintöjä Olen juuri sanottiin: "Virhe poistaminen Key "Ei voi poistaa ControlSet002: Virhe poistamalla avain." Tein Hakiessasi rekisteristä kohteen, joka pitää rajaus esiin Tapahtumienvalvonta matkapäiväkirjat ja se näyttää ikään kuin minulla on kaksi ohjelmointi on yksi tietokone yhden reitittimen liitetty yksi tietokone, ja se voisi olla, miksi minun pitää saada virhesanomaa System Kirjaudu sanoo Minulla on tietokone, jolla on sama nimi minun verkko (verkosto yksi tietokone yksi reititin). Siksi olen yrittänyt poistaa tämän ControlSet002 maistraatista nähdä, mitä tapahtuisi, mutta se ei anna. Ideoita miten voin saada tämän eBeast lopettaa ajattelu on toinen tietokone, jolla on sama nimi? |
|
| |||
| |||
| Kokeile tätä. Olen käyttänyt sitä monta kertaa ja turvallisesti poistaa kaikki löytynyt. Kuten aina, varmuuskopio ennen poistamalla mitään rekisteriä. http://www.thecomputerforums.co.uk/file32.html |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko Registry Fix mitään hyvää? | lobbslobb | General Software Chat | 1 | 29th Mar 2009 14:34 |
| Rekisterieditori. Backup Needed. Muuttunut Fontit Rekisterieditorissa | pete21 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 15. Maaliskuu 2009 13:32 |
| Rekisteri on ammuttu | Chorlton | Windows-käyttöjärjestelmät | 16 | 18. toukokuuta 2008 10:02 |
| Registry Cleaner? | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 31. Maaliskuu 2008 12:44 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4. Huhtikuu 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |