mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Know Your Register?

Reply

Thread Tools
Old 8 okt 2007, 07:11
Lid Fractie

Default Know Your Register?

Hi Folks,

In verband met mijn onbeantwoorde Post in het Windows OS forum inzake persistente System logboekvermeldingen Ik heb zojuist te horen gekregen:

"Fout bij verwijderen Kernecijfers
"Kan niet verwijderen ControlSet002: Fout tijdens het verwijderen van de belangrijkste."

Ik deed een huiszoeking in het register voor een item dat houdt teeltsystemen in de Logboekinzage Logboeken en het lijkt alsof ik twee sets van de programmering op een computer voor een router aangesloten op een computer, en dat wellicht de reden waarom ik krijg steeds een foutmelding in het systeemlogboek dat zegt ik heb een computer met dezelfde naam op mijn netwerk (een netwerk van een computer naar een router).

Dus probeerde ik het verwijderen van deze ControlSet002 uit het register om te zien wat er zou gebeuren, maar het zou me niet laten.

Enig idee hoe ik deze kan krijgen eBeast om te stoppen met denken is een andere computer met dezelfde naam?
Old 8e okt 2007, 14:21
Moderator Groep

Default Know Your Register?

Probeer dit.

Ik heb het vele malen en op een veilige geschrapt alles gevonden.

Zoals altijd, back-up voor het verwijderen van iets in het register. http://www.thecomputerforums.co.uk/file32.html

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Is griffie Fix any good? lobbslobb Algemene programmatuurnoot Chat 1 29 mrt 2009 14:34
Register-editor. Back-up nodig. Veranderd Lettertypen in de Register - pete21 Windows besturingssystemen 7 15 mrt 2009 13:32
Register is neergeschoten Chorlton Windows besturingssystemen 16 18 mei 2008 10:02
Registry Cleaner? Mooseknuckle Algemene programmatuurnoot Chat 12 31 mrt 2008 12:44
XP-Register DrWatson Algemene programmatuurnoot Chat 7 De 4 april 2007 11:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.