mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kjenn Registerverdi?

Reply

Thread Tools
Old 8 oktober 2007, 07:11
Medlem Group

Default Kjenn Registerverdi?

Hei folkens,

I forhold til mine ubesvarte innlegg i Windows OS forum om vedvarende System Loggoppføringer Jeg har nettopp blitt fortalt:

"Feil ved sletting Key
"Kan ikke slette ControlSet002: Feil ved sletting av nøkkel."

Jeg gjorde et søk i registeret for en vare som holder beskjæring opp i Hendelsesliste logger og det ser ut som om jeg har to sett med programmering på en datamaskin til en router er koblet til en datamaskin, og som kan være grunnen til at jeg får stadig en feilmelding i systemloggen at jeg har en datamaskin med samme navn på nettverket (et nettverk av en datamaskin til en router).

Så jeg prøvde å slette denne ControlSet002 fra registret for å se hva som ville skje, men det ville ikke la meg.

Noen ideer hvordan jeg kan få denne eBeast å stoppe tenkning den har en annen datamaskin med samme navn?
Old 8 oktober 2007, 14:21
Moderator Group

Default Kjenn Registerverdi?

Prøve å kjøre denne.

Jeg har brukt det mange ganger og trygt slettes alt funnet.

Som alltid sikkerhetskopi før du sletter noe i registret. http://www.thecomputerforums.co.uk/file32.html

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er Registry Fix noen bra? lobbslobb General Software Chat 1 29 mars 2009 14:34
Registerredigering. Backup nødvendig. Endret fonter i Registry pete21 Windows-operativsystemer 7 15 mars 2009 13:32
Registret er skutt Chorlton Windows-operativsystemer 16 18 mai 2008 10:02
Registry Cleaner? Mooseknuckle General Software Chat 12 31 mars 2008 12:44
XP Registry DrWatson General Software Chat 7 4 april 2007 11:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.