![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Folk, När det gäller mina obesvarade Post i Windows OS forum om långlivade System loggposter Jag har bara fått höra: "Fel Radera Key "Kan inte radera ControlSet002: Fel vid radering nyckel." Jag gjorde en sökning i registret för ett objekt som håller dyker upp i Loggboken Loggar och det verkar som om jag har två uppsättningar av programmering på en dator till en router kopplad till en dator och som kan vara anledningen till att jag får om och om igen ett felmeddelande i systemloggen som säger att jag har en dator med samma namn i mitt nätverk (ett nätverk av en dator till en router). Så jag försökte ta bort detta ControlSet002 från registret för att se vad som skulle hända, men det skulle inte låta mig. Några idéer hur jag kan få detta eBeast för att sluta tänka den har en annan dator med samma namn? |
|
| |||
| |||
| Prova att köra det här. Jag har använt det många gånger och säkert bort allt hittas. Som alltid backup innan du tar bort något i registret. http://www.thecomputerforums.co.uk/file32.html |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är Registry Fix bra? | lobbslobb | General Software Chat | 1 | 29 mars 2009 14:34 |
| Registereditorn. Backup behövs. Changed Teckensnitt i Registereditorn | pete21 | Windows-operativsystem | 7 | 15 mars 2009 13:32 |
| Registreringsenheten är skjuten | Chorlton | Windows-operativsystem | 16 | 18 maj 2008 10:02 |
| Registry Cleaner? | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 31 mars 2008 12:44 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |