![]() |
|
| |||
| |||
| Mods Jeg håber, at dette er det rette forum til at stille dette spørgsmål. Hvis ikke skal du flytte den til, når det skal gå. Jeg har en Dell Inspiron 2200. Under "Strømstyring egenskaber" hvad ville du anbefale, at jeg har min indstilling om for følgende elementer? Drej af monitor - Pugged i / kører på batterier Sluk harddiske - Pugged i / kører på batterier System standby - Pugged i / kører på batterier System hibernates - Pugged i / kører på batterier |
|
| |||
| |||
| WOW 18 visninger og kender en kan besvare mit spørgsmål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er et mærkeligt spørgsmål.
| |||
| |||
| Citat:
Hvis der ikke ville være nogen skade til dig Laptop eller Batteriet må ikke alle ønsker blot deres indstilling til at blive ved aldrig? Dell jeg har nævnt i det første indlæg er defekt batteri plugin havne, som til min viden har aldrig været erindres ved Dell. Jeg kender 5 personer med denne model, og alle har de samme problemer. Du er nødt til at sno sig det for at få det til at arbejde, og derefter når flytte laptop, mange gange det unseats, og du er på batteriet kun sommetider endda uden at lægge mærke til batteriet pic i bakken. Derefter i en kort periode får du en besked om at sige følgende besked, og derefter det hibernates kort tid efter, hvis du du ikke vrikke pluginnet og få det sidder korrekt igen. Nedenfor er budskabet: ! Lavt batteriniveau "Du bør ændre dit batteri eller skifte til afgangsåbning magt straks til at holde fra at miste dit arbejde. " PS Jeg har bemærket, at denne besked kommer op i meget mindre tid derefter indstillingerne er sat til, og senest den kommer op endnu oftere, end det nogensinde har kommet før. Ville det betyde, at batteriet går dårligt? Thanks in advance for eventuelle svar. |
|
| |||
| |||
| Indstillingerne er der i alt væsentligt at bevare batteriet. For eksempel har jeg mine indstillet til at sænke skærmlysstyrke og drej ting ud, når der ikke er aktivitet i et par minutter, når du er på vej denne konserves batteri. Når sluttet aldrig nogensinde slukker noget som jeg ikke ønsker at skulle vente med at vække den pc, når jeg kommer tilbage til den. Du kan også indstille den bærbare computer til magten efter at have været nogen aktivitet og bede om en adgangskode på vågne op af sikkerhedshensyn. Men som jeg sagde, er det alle personlige præferencer er ikke det. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tak for dit svar. Vil De venligst fortælle, hvad du har alle dine indstillinger under på? Drej af monitor - Pugged i / kører på batterier Sluk harddiske - Pugged i / kører på batterier System standby - Pugged i / kører på batterier System hibernates - Pugged i / kører på batterier |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke disse muligheder, mine er sat til. Sluttet: Vend skærm - 20 mins Sleep - 1 time Unplugged: Vend skærm - 5 minutter Sleep - 15 mins |
|
| |||
| |||
| Hvad er tegn på batteriet går dårligt? |
|
| |||
| |||
| Hvis det ikke vil afholde et gebyr. EG: Hvis du ikke får en masse brug uden en fuld opladning. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Er der en brugsanvisning på hjemmesiden om, hvordan du installerer et batteri til din bærbare computer? |