![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mods Toivon, että tämä on oikea foorumi kysyä tätä kysymystä. Jos ei ole hyvä siirtää sen, jos se pitäisi mennä. Olen Dell Inspiron 2200. Nojalla "valta vaihtoehtoja ominaisuudet" mitä suosittelen, että minulla on asetus että seuraavat kohteet? Vaihteessa seurata - Pugged in / Running paristoista Sammuta kiintolevyt - Pugged in / Running paristoista Järjestelmän valmiustila - Pugged in / Running paristoista Järjestelmä on siirtynyt lepotilaan - Pugged in / Running paristoista |
|
| |||
| |||
| WOW 18 tarkastelua ja tietää voi vastata kysymykseeni. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on outoa kysymykseen.
| |||
| |||
| Quote:
Jos ei olisi haittaa sinua Laptop tai akkua ei pitäisi kaikki vain niiden vahvistaminen olevan koskaan? Dell Olen luetellut ensimmäisen post on viallinen akku plugin satamiin, että minun tietääkseni ole koskaan muistuttanut Dell. En tiedä 5 ihmiset tätä mallia, ja ne kaikki ovat samassa pulassa. Sinun on ketkuttaa se, jotta saan sen toimimaan, ja sitten kun siirtää kannettava tietokone, monta kertaa se unseats, ja olet akkua vain joskus jopa huomaamatta akku pic vuonna paperilokeroon. Sitten vähän ajan kuluttua saat viestin sanomalla seuraava viesti, ja sitten se on siirtynyt lepotilaan, pian sen jälkeen, jos et ketkuttaa on plugin ja saada se istuvat oikein uudelleen. Alla on viesti: ! Low Battery "Sinun tulee muuttaa akun tai vaihtaa ulostulon teho välittömästi estää menettää työsi. " PS Olen huomannut, että tämä viesti tulee paljon vähemmän aikaa sitten asetukset on asetettu, ja viime aikoina se tulee jopa useammin kuin se on koskaan tullut ennen. Voisiko tämä tarkoittaa, että akku on menossa huono? Kiitos jo etukäteen mitään vastausta. |
|
| |||
| |||
| Asetukset ovat olemassa lähinnä säilyttää akkuvirtaa. Esimerkiksi minulla on omani asetettu pienempi näytön kirkkautta ja käänny asiat pois, kun ei ole toimintaa muutaman minuutin, kun tiellä tämä säästää akkua. Kun kytkettynä ikinä sammuu mitään, sillä en halua odottaa herättää tietokoneeseen, kun tulen takaisin siihen. Voit myös asettaa kannettavaa tietokonetta virta jälkeen ei ole toimintaa, ja pyytää, salasanan herätä turvallisuussyistä. Mutta kuten sanoin, se on kaikki henkilökohtaiset etuutta ei sitä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kiitos vastauksesta. Voisitteko ystävällisesti kertoa, mitä te kaikki, jossa alle? Vaihteessa seurata - Pugged in / Running paristoista Sammuta kiintolevyt - Pugged in / Running paristoista Järjestelmän valmiustila - Pugged in / Running paristoista Järjestelmä on siirtynyt lepotilaan - Pugged in / Running paristoista |
|
| |||
| |||
| En ole niitä vaihtoehtoja, kaivos on asetettu. Plugged In: Käännä näytön - 20 min Sleep - 1 tunti Unplugged: Käännä näytön - 5 min Sleep - 15 min |
|
| |||
| |||
| Mitkä ovat merkkejä akku menee huonosti? |
|
| |||
| |||
| Jos se ei pidä periä. EG: Jos et saa paljon hyötyä irti täyden maksun. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Onko ohjeita verkkosivuilla, kuinka asentaa akku kannettavan tietokoneen? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua | muzna | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 27th Jun 2009 11:34 |
| Laptop Akku ei tunnistettu. | SlapnutSkits | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 29. Sep 2008 05:36 |
| Luulen, että kannettavan tietokoneen akku on ruuvattu | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 4th Mar 2008 13:51 |
| Laptop Battery Poista | vk3fcll | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 21. Jan 2008 07:00 |
| Kannettavan tietokoneen akun | mrdaveyk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 25. marraskuu 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |