mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Laptop internetforbindelse

Reply

Thread Tools
Old 8. oktober 2008, 14:10
Medlem Gruppen

Default Laptop internetforbindelse

Jeg har for nylig måtte re-installere Windows på min laptop og siden gør, så jeg hver gang jeg tænder min bærbare computer, når den har været på "sleep"-indstillingen, som den normalt er på forbindelsen til internettet tager længere tid end tidligere. Hvad der normalt sker nu er, at det appers at blive tilsluttet, når tændes derefter afbryder derefter igen forbinder igen.
Old 8. oktober 2008, 15:04
Donor-Gruppen

Har du alle vinduer og netkort opdateringer?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 9. oktober 2008, 09:32
Donor-Gruppen

Lyder til mig lige siden re-installerer du havn't installeret den software, som kom fra det selskab, der foretager netkort / adapter, jeg havde en lignende situation, da det tog længere tid, da Windows blev manuelt at opdage det, og få sine knæbukser i en twist spekulerer på, hvad de skal gøre med det.

Grundlæggende hvis du installere den software, som oprindeligt kom med den, vil opdage det meget hurtigt, fordi den ved, hvad det er på udkig efter, og vil slutte næsten øjeblikkeligt (Da jeg havde problemet forskellen virkelig var fra omkring 10 min ned til 10 sek ..)

Old 9. oktober 2008, 13:24
Donor-Gruppen

Ligesom det er blevet sagt sandsynligvis enten en chauffør eller et stykke af dedikeret software mangler. Hvad er den bærbare computer?

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 9. oktober 2008, 13:26
Donor-Gruppen

Og også hvad der er dit netkort / USB Adapter?
Old 10. oktober 2008, 08:56
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Har du alle vinduer og netkort opdateringer?
Hvordan kontrollerer jeg, at jeg har alle vinduer og netkort opdateringer?
Old 10. oktober 2008, 08:58
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Lyder til mig lige siden re-installerer du havn't installeret den software, som kom fra det selskab, der foretager netkort / adapter, jeg havde en lignende situation, da det tog længere tid, da Windows blev manuelt at opdage det, og få sine knæbukser i en twist spekulerer på, hvad de skal gøre med det.

Grundlæggende hvis du installere den software, som oprindeligt kom med den, vil opdage det meget hurtigt, fordi den ved, hvad det er på udkig efter, og vil slutte næsten øjeblikkeligt (Da jeg havde problemet forskellen virkelig var fra omkring 10 min ned til 10 sek ..)

Mener du software, der fulgte med NETGEAR? (Router), og som svar på dine andre svar, hvad mener du netkort / adapter?
Old 10. oktober 2008, 08:58
Donor-Gruppen

godt, kan du tjekke vinduer opdateringer (Start> Programmer> Windows Update), og du kan kontrollere netkort opdateringer, ved at finde dit kort for producenter hjemmeside og henter og installerer de nyeste drivere derfra.
Old 10. oktober 2008, 09:10
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tinkerbell View Post
Mener du software, der fulgte med NETGEAR? (Router), og som svar på dine andre svar, hvad mener du netkort / adapter?
Hvis dette isnt computeren som tilsluttes direkte til routeren, så er software med det faktiske router ikke vil gøre meget godt. Ved netkort eller adapter jeg mener ligesom en USB-enhed, som du plug in, som giver dig trådløs adgang.

Hvis, der fulgte med din router så skal du bare nødt til at skelne mellem router software og trådløs software.

Som sin Netgear, jeg vil have et kig til download, hvis det gør det nemmere, har jeg det selv, så jeg skal kunne finde nogle ting wuite let, om det gør det nemmere (cd'er kan være et mareridt .. jeg mistet halvdelen af mine ..)

Jeg vil tilføje et link til download i min næste post.
Old 10. oktober 2008, 09:15
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Hvis dette isnt computeren som tilsluttes direkte til routeren, så er software med det faktiske router ikke vil gøre meget godt. Ved netkort eller adapter jeg mener ligesom en USB-enhed, som du plug in, som giver dig trådløs adgang.

Hvis, der fulgte med din router så skal du bare nødt til at skelne mellem router software og trådløs software.

Som sin Netgear, jeg vil have et kig til download, hvis det gør det nemmere, har jeg det selv, så jeg skal kunne finde nogle ting wuite let, om det gør det nemmere (cd'er kan være et mareridt .. jeg mistet halvdelen af mine ..)

Jeg vil tilføje et link til download i min næste post.
Denne isnt 'de vigtigste computer, conencts på routeren, dette er min laptop som tilsluttes trådløst og USB nok, der fulgte i Netgear boks Jeg har aldrig brugt det som jeg don t vide hvad det skal jeg har brugt det ?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP grewy29 Networking, Modemer & VoIP 0 1 juni 2009 15:35
Internet Connection for laptop Dublin100 Networking, Modemer & VoIP 3 28 november 2008 12:10
Tilslutning Laptop til internettet, nr. forbindelse akhlaq768 Networking, Modemer & VoIP 3 24 oktober 2007 13:53
Internetforbindelse hjælpe asuvfr Networking, Modemer & VoIP 1 7 oktober 2007 16:50
Internetforbindelse hjælpe daveonyx Networking, Modemer & VoIP 11 9. apr 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.