![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig måtte re-installere Windows på min laptop og siden gør, så jeg hver gang jeg tænder min bærbare computer, når den har været på "sleep"-indstillingen, som den normalt er på forbindelsen til internettet tager længere tid end tidligere. Hvad der normalt sker nu er, at det appers at blive tilsluttet, når tændes derefter afbryder derefter igen forbinder igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du alle vinduer og netkort opdateringer?
| |||
| |||
| Lyder til mig lige siden re-installerer du havn't installeret den software, som kom fra det selskab, der foretager netkort / adapter, jeg havde en lignende situation, da det tog længere tid, da Windows blev manuelt at opdage det, og få sine knæbukser i en twist spekulerer på, hvad de skal gøre med det. Grundlæggende hvis du installere den software, som oprindeligt kom med den, vil opdage det meget hurtigt, fordi den ved, hvad det er på udkig efter, og vil slutte næsten øjeblikkeligt (Da jeg havde problemet forskellen virkelig var fra omkring 10 min ned til 10 sek ..)
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ligesom det er blevet sagt sandsynligvis enten en chauffør eller et stykke af dedikeret software mangler. Hvad er den bærbare computer?
| |||
| |||
| Og også hvad der er dit netkort / USB Adapter?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hvordan kontrollerer jeg, at jeg har alle vinduer og netkort opdateringer? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| godt, kan du tjekke vinduer opdateringer (Start> Programmer> Windows Update), og du kan kontrollere netkort opdateringer, ved at finde dit kort for producenter hjemmeside og henter og installerer de nyeste drivere derfra. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis, der fulgte med din router så skal du bare nødt til at skelne mellem router software og trådløs software. Som sin Netgear, jeg vil have et kig til download, hvis det gør det nemmere, har jeg det selv, så jeg skal kunne finde nogle ting wuite let, om det gør det nemmere (cd'er kan være et mareridt .. jeg mistet halvdelen af mine ..) Jeg vil tilføje et link til download i min næste post.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP | grewy29 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Internet Connection for laptop | Dublin100 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 28 november 2008 12:10 |
| Tilslutning Laptop til internettet, nr. forbindelse | akhlaq768 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Internetforbindelse hjælpe | asuvfr | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internetforbindelse hjælpe | daveonyx | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 9. apr 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |