vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kannettava tietokone internet-yhteys

Reply

Thread Tools
Old 8 lokakuu 2008, 14:10
Jäsen

Default Kannettava tietokone internet-yhteys

Olen ollut hiljattain uudelleen asentaa ikkunat minun laptop ja koska näin olen aina kun puhun minun kannettava tietokone, kun se on ollut aiheesta "sleep"-asetus, jonka se yleensä on yhteys Internetiin kestää pidempään kuin sitä käytetään. Mitä yleensä tapahtuu, nyt on se, että appers voidaan liittää kun virta sitten katkaisee sitten uudelleen yhdistää uudelleen.
Old 8 lokakuu 2008, 15:04
Rahoittajien ryhmän

Onko teillä kaikki ikkunat ja verkkokortti päivityksistä?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 9 lokakuu 2008, 09:32
Rahoittajien ryhmän

Äänet minulle kuten koska uudelleen asentaa sinun havn't asennettu ohjelmisto, joka tuli yhtiön tekemään verkkokortti / adapteri, minulla oli samanlainen tilanne, kun se kesti kauemmin, koska Windows oli käsin selvittämiseen, ja saada sen alushousut on kierre ihmettelevät, mitä tehdä sen kanssa.

Periaatteessa, jos asennat ohjelmiston alunperin tuli, se tunnistaa hyvin nopeasti, koska se tietää tarkalleen, mitä on etsimässä ja liittää lähes välittömästi (Kun minulla oli ongelma ero oli todellakin noin 10 min alaspäin 10 sekuntia ..)

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 9 lokakuu 2008, 13:24
Rahoittajien ryhmän

Kuten on sanottu todennäköisesti joko kuljettaja tai pala omistettu ohjelmisto puuttuu. Mikä on tietokone?

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 9 lokakuu 2008, 13:26
Rahoittajien ryhmän

Ja myös sitä, mitä on verkko-kortti / USB-adapteri?
Old 10 lokakuu 2008, 08:56
Jäsen

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Onko teillä kaikki ikkunat ja verkkokortti päivityksistä?
Miten voin tarkistaa i on kaikki ikkunat ja verkkokortti päivityksistä?
Old 10 lokakuu 2008, 08:58
Jäsen

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Äänet minulle kuten koska uudelleen asentaa sinun havn't asennettu ohjelmisto, joka tuli yhtiön tekemään verkkokortti / adapteri, minulla oli samanlainen tilanne, kun se kesti kauemmin, koska Windows oli käsin selvittämiseen, ja saada sen alushousut on kierre ihmettelevät, mitä tehdä sen kanssa.

Periaatteessa, jos asennat ohjelmiston alunperin tuli, se tunnistaa hyvin nopeasti, koska se tietää tarkalleen, mitä on etsimässä ja liittää lähes välittömästi (Kun minulla oli ongelma ero oli todellakin noin 10 min alaspäin 10 sekuntia ..)

Do you mean ohjelmiston mukana tulleesta NETGEAR? (Router), ja vastauksena muihin vastaus mitä tarkoitat verkkokortti / adapteri?
Old 10 lokakuu 2008, 08:58
Rahoittajien ryhmän

hyvin, voit tarkistaa Windows-päivitykset (Käynnistä> ohjelmat> Windows Update) ja voit tarkistaa verkkokorttia päivitykset löytämällä oman kortin valmistajien verkkosivuilla ja lataamalla ja asentamalla uusimmat ajurit sieltä.
Old 10 lokakuu 2008, 09:10
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Tinkerbell View Post
Do you mean ohjelmiston mukana tulleesta NETGEAR? (Router), ja vastauksena muihin vastaus mitä tarkoitat verkkokortti / adapteri?
Jos tämä isnt tietokone, joka yhdistää suoraan reitittimen sitten ohjelmisto todellinen reititin ei tehdä paljon hyvää. Verkko-kortin tai sovittimen tarkoitan, kuten USB-laite, joka kytkemisen, joten langattoman käytön.

Jos mukana tulleesta reitittimesi sitten sinun on vain erotellaan reitittimen ohjelmiston ja langattoman ohjelmisto.

Kuten Netgear, I'll on etsiä ladata, jos se helpottaa, olen sen itse, joten olisi voitava löytää tavaraa wuite helposti, jos se helpottaa (CD-levyt voi olla painajainen .. I menettää puoli miinojen ..)

I'll lisätä linkin download minun ensi postitse.
Old 10 lokakuu 2008, 09:15
Jäsen

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Jos tämä isnt tietokone, joka yhdistää suoraan reitittimen sitten ohjelmisto todellinen reititin ei tehdä paljon hyvää. Verkko-kortin tai sovittimen tarkoitan, kuten USB-laite, joka kytkemisen, joten langattoman käytön.

Jos mukana tulleesta reitittimesi sitten sinun on vain erotellaan reitittimen ohjelmiston ja langattoman ohjelmisto.

Kuten Netgear, I'll on etsiä ladata, jos se helpottaa, olen sen itse, joten olisi voitava löytää tavaraa wuite helposti, jos se helpottaa (CD-levyt voi olla painajainen .. I menettää puoli miinojen ..)

I'll lisätä linkin download minun ensi postitse.
Tämä isnt 'tärkeimmät tietokone, conencts on reititin, tämä on minun kannettava tietokone, joka yhdistää langattomasti, ja USB-juttu, että tuli on Netgear laatikko En ole koskaan käyttänyt sitä i don, t tiedä whats sen pitäisi Olen käyttänyt sitä ?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.