![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut hiljattain uudelleen asentaa ikkunat minun laptop ja koska näin olen aina kun puhun minun kannettava tietokone, kun se on ollut aiheesta "sleep"-asetus, jonka se yleensä on yhteys Internetiin kestää pidempään kuin sitä käytetään. Mitä yleensä tapahtuu, nyt on se, että appers voidaan liittää kun virta sitten katkaisee sitten uudelleen yhdistää uudelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko teillä kaikki ikkunat ja verkkokortti päivityksistä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Äänet minulle kuten koska uudelleen asentaa sinun havn't asennettu ohjelmisto, joka tuli yhtiön tekemään verkkokortti / adapteri, minulla oli samanlainen tilanne, kun se kesti kauemmin, koska Windows oli käsin selvittämiseen, ja saada sen alushousut on kierre ihmettelevät, mitä tehdä sen kanssa. Periaatteessa, jos asennat ohjelmiston alunperin tuli, se tunnistaa hyvin nopeasti, koska se tietää tarkalleen, mitä on etsimässä ja liittää lähes välittömästi (Kun minulla oli ongelma ero oli todellakin noin 10 min alaspäin 10 sekuntia ..)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten on sanottu todennäköisesti joko kuljettaja tai pala omistettu ohjelmisto puuttuu. Mikä on tietokone?
| |||
| |||
| Ja myös sitä, mitä on verkko-kortti / USB-adapteri?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Miten voin tarkistaa i on kaikki ikkunat ja verkkokortti päivityksistä? |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| hyvin, voit tarkistaa Windows-päivitykset (Käynnistä> ohjelmat> Windows Update) ja voit tarkistaa verkkokorttia päivitykset löytämällä oman kortin valmistajien verkkosivuilla ja lataamalla ja asentamalla uusimmat ajurit sieltä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos mukana tulleesta reitittimesi sitten sinun on vain erotellaan reitittimen ohjelmiston ja langattoman ohjelmisto. Kuten Netgear, I'll on etsiä ladata, jos se helpottaa, olen sen itse, joten olisi voitava löytää tavaraa wuite helposti, jos se helpottaa (CD-levyt voi olla painajainen .. I menettää puoli miinojen ..) I'll lisätä linkin download minun ensi postitse.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Quote:
|