mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Laptop internetverbinding

Reply

Thread Tools
Old De 8 okt 2008, 14:10
Lid Fractie

Default Laptop internetverbinding

Ik moest onlangs opnieuw installeren van Windows op mijn laptop en aangezien het doen zodat ik wanneer ik weer op mijn laptop nadat deze is op de "slaap" instelling die zij normaal gesproken is over de aansluiting op het internet duurt langer dan vroeger. Wat meestal gebeurt er nu is dat het appers om te worden aangesloten wanneer ingeschakeld vervolgens de verbinding opnieuw verbindt opnieuw.
Old De 8 okt 2008, 15:04
Donor Groep

Heb je alle ramen en netwerkkaart updates?

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 9 okt 2008, 09:32
Donor Groep

Klinkt mij als daar opnieuw installeren je havn't de installatie van de software die bij de onderneming die de netwerkkaart / adapter, Ik had een soortgelijke situatie toen duurde het langer omdat Windows werd handmatig opsporen, en om haar slipje in een twist me af wat te doen.

In principe als je de software installeren die oorspronkelijk afkomstig zijn, zal het ontdekken dat heel snel, omdat het precies weet wat het is op zoek naar, en zal vrijwel direct (Toen had ik het probleem het verschil was echt van ongeveer 10 minuten tot 10 secs ..)

Old 9 okt 2008, 13:24
Donor Groep

Zoals gezegd is waarschijnlijk een bestuurder of een stuk software ontbreekt. Wat is de laptop?

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 9 okt 2008, 13:26
Donor Groep

En ook wat is uw netwerkkaart / USB Adapter?
Old De 10 okt 2008, 08:56
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Heb je alle ramen en netwerkkaart updates?
Hoe kan ik controleren of ik alle ramen en netwerkkaart updates?
Old De 10 okt 2008, 08:58
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Klinkt mij als daar opnieuw installeren je havn't de installatie van de software die bij de onderneming die de netwerkkaart / adapter, Ik had een soortgelijke situatie toen duurde het langer omdat Windows werd handmatig opsporen, en om haar slipje in een twist me af wat te doen.

In principe als je de software installeren die oorspronkelijk afkomstig zijn, zal het ontdekken dat heel snel, omdat het precies weet wat het is op zoek naar, en zal vrijwel direct (Toen had ik het probleem het verschil was echt van ongeveer 10 minuten tot 10 secs ..)

Heeft u software die bij NETGEAR? (Router), en in antwoord op uw andere antwoord Wat bedoel je netwerkkaart / adapter?
Old De 10 okt 2008, 08:58
Donor Groep

Nou ja, kunt u Windows-updates (Start> Programma's> Windows Update) en kunt u de netwerkkaart updates, door het vinden van je kaart op de website van de fabrikanten en het downloaden en installeren van de nieuwste stuurprogramma's van daar.
Old De 10 okt 2008, 09:10
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell View Post
Heeft u software die bij NETGEAR? (Router), en in antwoord op uw andere antwoord Wat bedoel je netwerkkaart / adapter?
Als dit isnt de computer die rechtstreeks aangesloten op de router, dan is de software met de werkelijke router zal niet veel goed. Door netwerk kaart of adapter Ik bedoel, zoals een USB-apparaat dat u aansluit, zodat u draadloos toegang.

Als dat bij uw router heb je gewoon te maken tussen de software en de draadloze router software.

Zoals de Netgear, ik kom eens een kijkje voor een download als dat maakt het makkelijker, ik heb het zelf, dus ik zou moeten kunnen vinden sommige dingen Wuite gemakkelijk als dat het gemakkelijker maakt (cd's kan een nachtmerrie .. Ik helft van mij ..)

Ik voeg een link te downloaden in mijn volgende post.
Old De 10 okt 2008, 09:15
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Als dit isnt de computer die rechtstreeks aangesloten op de router, dan is de software met de werkelijke router zal niet veel goed. Door netwerk kaart of adapter Ik bedoel, zoals een USB-apparaat dat u aansluit, zodat u draadloos toegang.

Als dat bij uw router heb je gewoon te maken tussen de software en de draadloze router software.

Zoals de Netgear, ik kom eens een kijkje voor een download als dat maakt het makkelijker, ik heb het zelf, dus ik zou moeten kunnen vinden sommige dingen Wuite gemakkelijk als dat het gemakkelijker maakt (cd's kan een nachtmerrie .. Ik helft van mij ..)

Ik voeg een link te downloaden in mijn volgende post.
Dit isnt 'de belangrijkste conencts computer die op de router, dit is mijn laptop draadloos verbinding en de USB-thingy dat kwam in de Netgear vak heb ik nooit gebruikt omdat ik weet, niet weten wat het voor moet ik zijn met behulp van het ?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Unstable Internet Connection - Cox internet provider grewy29 Netwerken, modems & VoIP 0 De 1 juni 2009 15:35
Internet-verbinding voor laptop Dublin100 Netwerken, modems & VoIP 3 28 nov 2008 12:10
Aansluiten laptop op het internet, Geen aansluiting akhlaq768 Netwerken, modems & VoIP 3 24 okt 2007 13:53
Internet aansluiting helpen asuvfr Netwerken, modems & VoIP 1 7th Oct 2007 16:50
Internet aansluiting helpen daveonyx Netwerken, modems & VoIP 11 De 9 april 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.