![]() |
|
| |||
| |||
| Ik moest onlangs opnieuw installeren van Windows op mijn laptop en aangezien het doen zodat ik wanneer ik weer op mijn laptop nadat deze is op de "slaap" instelling die zij normaal gesproken is over de aansluiting op het internet duurt langer dan vroeger. Wat meestal gebeurt er nu is dat het appers om te worden aangesloten wanneer ingeschakeld vervolgens de verbinding opnieuw verbindt opnieuw. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je alle ramen en netwerkkaart updates?
| |||
| |||
| Klinkt mij als daar opnieuw installeren je havn't de installatie van de software die bij de onderneming die de netwerkkaart / adapter, Ik had een soortgelijke situatie toen duurde het langer omdat Windows werd handmatig opsporen, en om haar slipje in een twist me af wat te doen. In principe als je de software installeren die oorspronkelijk afkomstig zijn, zal het ontdekken dat heel snel, omdat het precies weet wat het is op zoek naar, en zal vrijwel direct (Toen had ik het probleem het verschil was echt van ongeveer 10 minuten tot 10 secs ..)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals gezegd is waarschijnlijk een bestuurder of een stuk software ontbreekt. Wat is de laptop?
| |||
| |||
| En ook wat is uw netwerkkaart / USB Adapter?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hoe kan ik controleren of ik alle ramen en netwerkkaart updates? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Nou ja, kunt u Windows-updates (Start> Programma's> Windows Update) en kunt u de netwerkkaart updates, door het vinden van je kaart op de website van de fabrikanten en het downloaden en installeren van de nieuwste stuurprogramma's van daar. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als dat bij uw router heb je gewoon te maken tussen de software en de draadloze router software. Zoals de Netgear, ik kom eens een kijkje voor een download als dat maakt het makkelijker, ik heb het zelf, dus ik zou moeten kunnen vinden sommige dingen Wuite gemakkelijk als dat het gemakkelijker maakt (cd's kan een nachtmerrie .. Ik helft van mij ..) Ik voeg een link te downloaden in mijn volgende post.
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Unstable Internet Connection - Cox internet provider | grewy29 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 1 juni 2009 15:35 |
| Internet-verbinding voor laptop | Dublin100 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 28 nov 2008 12:10 |
| Aansluiten laptop op het internet, Geen aansluiting | akhlaq768 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 24 okt 2007 13:53 |
| Internet aansluiting helpen | asuvfr | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 7th Oct 2007 16:50 |
| Internet aansluiting helpen | daveonyx | Netwerken, modems & VoIP | 11 | De 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |