mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Laptop internett

Reply

Thread Tools
Old 8 oktober 2008, 14:10
Medlem Group

Default Laptop internett

Jeg har nylig måtte re-installere Windows på min laptop, og siden det så jeg når jeg slår på min bærbare etter at den har vært på "sove" innstilling som det vanligvis er på tilkoblingen til internett tar lenger tid enn det pleide. Hva skjer vanligvis nå er at det appers være koblet når den slås på og kobler deretter kobles igjen.
Old 8 oktober 2008, 15:04
Donor Group

Default Laptop internett

Har dere alle vinduer og nettverkskort oppdateringer?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 9 oktober 2008, 09:32
Donor Group

Default Laptop internett

Høres for meg ut som siden re-installere du havn't installert programvaren som fulgte fra selskapet gjør nettverkskort / adapter, jeg hadde en lignende situasjon når det tok lenger fordi Windows ble manuelt oppdager det, og får sin nikkers i en twist lurer på hva jeg skal gjøre med det.

Utgangspunktet hvis du installerer programvare som opprinnelig kom med den, det vil gjenkjenne det svært raskt fordi den vet nøyaktig hva den er ute etter, og vil koble nesten umiddelbart (Når jeg hadde problemet forskjellen virkelig var fra ca 10 minutter ned til 10 sekunder ..)

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 9 oktober 2008, 13:24
Donor Group

Default Laptop internett

Som har vært sagt sannsynligvis enten en driver eller del av dedikert programvare mangler. Hva er den bærbare datamaskinen?

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 9 oktober 2008, 13:26
Donor Group

Default Laptop internett

Og hva er ditt nettverkskort / USB Adapter?
Old 10 oktober 2008, 08:56
Medlem Group

Default Laptop internett

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Har dere alle vinduer og nettverkskort oppdateringer?
Hvordan kontrollerer jeg jeg har alle vinduer og nettverkskort oppdateringer?
Old 10 oktober 2008, 08:58
Medlem Group

Default Laptop internett

Sitat:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Høres for meg ut som siden re-installere du havn't installert programvaren som fulgte fra selskapet gjør nettverkskort / adapter, jeg hadde en lignende situasjon når det tok lenger fordi Windows ble manuelt oppdager det, og får sin nikkers i en twist lurer på hva jeg skal gjøre med det.

Utgangspunktet hvis du installerer programvare som opprinnelig kom med den, det vil gjenkjenne det svært raskt fordi den vet nøyaktig hva den er ute etter, og vil koble nesten umiddelbart (Når jeg hadde problemet forskjellen virkelig var fra ca 10 minutter ned til 10 sekunder ..)

Mener du programvaren som fulgte med NETGEAR? (Ruteren), og som svar på andre svare hva mener du nettverkskort / adapter?
Old 10 oktober 2008, 08:58
Donor Group

Default Laptop internett

Vel, du kan sjekke windows oppdateringer (Start> Programmer> Windows Update), og du kan sjekke nettverkskortet oppdateringer, ved å finne kortet på produsentens hjemmeside og laster ned og installerer de nyeste driverne derfra.
Old 10 oktober 2008, 09:10
Donor Group

Default Laptop internett

Sitat:
Originally Posted by tinkerbell View Post
Mener du programvaren som fulgte med NETGEAR? (Ruteren), og som svar på andre svare hva mener du nettverkskort / adapter?
Hvis denne isnt datamaskinen som kobles direkte til ruteren, og programvare med selve ruteren vil ikke gjøre mye godt. Ved nettverkskort eller adapter Jeg mener som en USB-enhet som du plugger inn, noe som gir deg trådløs tilgang.

Hvis det fulgte med ruteren, da vil du bare må skille mellom ruteren programvare og trådløs programvare.

Som Netgear, vil jeg ta en titt på en nedlasting hvis det gjør det lettere, har jeg det selv så jeg skal kunne finne noen ting wuite lett hvis det gjør det lettere (CDer kan bli et mareritt .. jeg mister andredel av meg ..)

Jeg vil legge til en link til nedlasting i mitt neste innlegg.
Old 10 oktober 2008, 09:15
Medlem Group

Default Laptop internett

Sitat:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Hvis denne isnt datamaskinen som kobles direkte til ruteren, og programvare med selve ruteren vil ikke gjøre mye godt. Ved nettverkskort eller adapter Jeg mener som en USB-enhet som du plugger inn, noe som gir deg trådløs tilgang.

Hvis det fulgte med ruteren, da vil du bare må skille mellom ruteren programvare og trådløs programvare.

Som Netgear, vil jeg ta en titt på en nedlasting hvis det gjør det lettere, har jeg det selv så jeg skal kunne finne noen ting wuite lett hvis det gjør det lettere (CDer kan bli et mareritt .. jeg mister andredel av meg ..)

Jeg vil legge til en link til nedlasting i mitt neste innlegg.
Denne isnt 'den viktigste datamaskinen som conencts til ruteren, dette er min laptop som kobles trådløst, og den USB thingy som kom i NETGEAR boksen jeg aldri har brukt det som jeg; ikke vet hva det burde jeg har brukt den ?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ustabil internett - Cox Internett ISP grewy29 Nettverk, modem og VoIP 0 1 juni 2009 15:35
Internett-tilkobling for bærbare Dublin100 Nettverk, modem og VoIP 3 28 nov 2008 12:10
Koble Laptop til Internett, Ingen forbindelse akhlaq768 Nettverk, modem og VoIP 3 24 oktober 2007 13:53
Internett hjelpe asuvfr Nettverk, modem og VoIP 1 7 oktober 2007 16:50
Internett hjelpe daveonyx Nettverk, modem og VoIP 11 9 april 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.