![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig måtte re-installere Windows på min laptop, og siden det så jeg når jeg slår på min bærbare etter at den har vært på "sove" innstilling som det vanligvis er på tilkoblingen til internett tar lenger tid enn det pleide. Hva skjer vanligvis nå er at det appers være koblet når den slås på og kobler deretter kobles igjen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har dere alle vinduer og nettverkskort oppdateringer?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres for meg ut som siden re-installere du havn't installert programvaren som fulgte fra selskapet gjør nettverkskort / adapter, jeg hadde en lignende situasjon når det tok lenger fordi Windows ble manuelt oppdager det, og får sin nikkers i en twist lurer på hva jeg skal gjøre med det. Utgangspunktet hvis du installerer programvare som opprinnelig kom med den, det vil gjenkjenne det svært raskt fordi den vet nøyaktig hva den er ute etter, og vil koble nesten umiddelbart (Når jeg hadde problemet forskjellen virkelig var fra ca 10 minutter ned til 10 sekunder ..)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som har vært sagt sannsynligvis enten en driver eller del av dedikert programvare mangler. Hva er den bærbare datamaskinen?
| |||
| |||
| Og hva er ditt nettverkskort / USB Adapter?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hvordan kontrollerer jeg jeg har alle vinduer og nettverkskort oppdateringer? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Vel, du kan sjekke windows oppdateringer (Start> Programmer> Windows Update), og du kan sjekke nettverkskortet oppdateringer, ved å finne kortet på produsentens hjemmeside og laster ned og installerer de nyeste driverne derfra. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis det fulgte med ruteren, da vil du bare må skille mellom ruteren programvare og trådløs programvare. Som Netgear, vil jeg ta en titt på en nedlasting hvis det gjør det lettere, har jeg det selv så jeg skal kunne finne noen ting wuite lett hvis det gjør det lettere (CDer kan bli et mareritt .. jeg mister andredel av meg ..) Jeg vil legge til en link til nedlasting i mitt neste innlegg.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ustabil internett - Cox Internett ISP | grewy29 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Internett-tilkobling for bærbare | Dublin100 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 28 nov 2008 12:10 |
| Koble Laptop til Internett, Ingen forbindelse | akhlaq768 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Internett hjelpe | asuvfr | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internett hjelpe | daveonyx | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |