![]() |
|
| |||
| |||
| Nyligen hade jag att på nytt installera windows på min bärbara dator och sedan gör jag varje gång jag sätter på min laptop efter det har den "sover" inställning som den normalt är på anslutningen till internet tar längre tid än tidigare. Vad vanligtvis händer nu är att det appers att anslutas när påslagen sedan kopplar sedan åter ansluter igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du alla fönster och nätverkskort uppdateringar?
| |||
| |||
| Ljud till mig sedan åter installera du havn't installerat programvaran som kom från det företag som gör nätverkskort / adapter, jag hade en liknande situation när det tog längre tid eftersom Windows manuellt upptäcka det och få sina trosor i en snodd undrar vad man ska göra med det. I grund och botten om du installerar den programvara som ursprungligen kom med den, det kommer att upptäcka att det är mycket snabbt eftersom man vet exakt vad det är som söker och kommer att ansluta nästan direkt (När jag hade problem skillnaden verkligen var från cirka 10 minuter ner till 10 sek ..)
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Precis som har sagts förmodligen antingen föraren eller en särskild programvara saknas. Vad är det för laptop?
| |||
| |||
| Och vad är ditt nätverkskort / USB-adapter?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hur kontrollerar jag jag har alla fönster och nätverkskort uppdateringar? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Tja, du kan kolla windows uppdateringar (Start> Program> Windows Update) och du kan kontrollera nätverkskort uppdateringar, genom att hitta ditt kort på tillverkarnas hemsida och ladda ner och installera de senaste drivrutinerna därifrån. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Om det som följde med din router så du måste bara skilja mellan routern mjukvara och trådlös mjukvara. Som Netgear, jag ska ta en titt på en nedladdning om det gör det lättare, jag har det själv så jag skulle kunna hitta en del grejer wuite enkelt om att göra det lättare (cd-skivor kan vara en mardröm .. jag förlorar en halv till mig ..) Jag kommer att lägga till en länk för att ladda ner i mitt nästa inlägg.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Instabilt Internetanslutning - Cox Internet ISP | grewy29 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Internet-anslutning för laptop | Dublin100 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 28 november 2008 12:10 |
| Ansluta bärbar till Internet Ingen anslutning | akhlaq768 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Internet-anslutning hjälp | asuvfr | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internet-anslutning hjälp | daveonyx | Nätverk, Modem & VoIP | 11 | 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |