Lighting Design Software kontrol Hey alle im temmelig god med computere, men ive aldrig virkelig nødvendigt at gøre noget med software. Im en belysning designer, og jeg har software, der gør det muligt for mig at kontrollere grundlæggende belysning gennem et LAN for at fokusere lys ECT. Problemet er denne software er meget grundlæggende. det doesant tillade nogen programmering. Den bruger lidt af softwaren på værtscomputeren, og om kontrol comuter / PDA du bare belastning Internet Explorer og skriv IP-adressen på den computer med software, der kører, og du får en grundlæggende skærm med en tekstboks og et par knapper for kanaler osv. Nu alt dette virker fantastisk, men er der nogen måde, at jeg kunne bruge nogle form for software, der fungerer på samme måde, bortset fra at det grænseflader med mit rigtige belysning software, som jeg køre viser med. , Der bruger taste-kombinationer, der skal kontrolleres. så jeg vil gætte på at det ville være nemmere at få værtscomputeren generere de rigtige kombinationer, og netop har PDA sende en simpel nøglen slagtilfælde til denne software som ville interprete det og til at skabe et makro? Er der nogen af denne mening? Please help og peger i den rigtige retning.
Mange tak
~ ~ Aaron |