mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lighting Design Software kontrol

Reply

Thread Tools
Old 6. august 2007, 12:28
Ny Medlem Gruppen

Default Lighting Design Software kontrol

Hey alle im temmelig god med computere, men ive aldrig virkelig nødvendigt at gøre noget med software. Im en belysning designer, og jeg har software, der gør det muligt for mig at kontrollere grundlæggende belysning gennem et LAN for at fokusere lys ECT. Problemet er denne software er meget grundlæggende. det doesant tillade nogen programmering. Den bruger lidt af softwaren på værtscomputeren, og om kontrol comuter / PDA du bare belastning Internet Explorer og skriv IP-adressen på den computer med software, der kører, og du får en grundlæggende skærm med en tekstboks og et par knapper for kanaler osv. Nu alt dette virker fantastisk, men er der nogen måde, at jeg kunne bruge nogle form for software, der fungerer på samme måde, bortset fra at det grænseflader med mit rigtige belysning software, som jeg køre viser med. , Der bruger taste-kombinationer, der skal kontrolleres. så jeg vil gætte på at det ville være nemmere at få værtscomputeren generere de rigtige kombinationer, og netop har PDA sende en simpel nøglen slagtilfælde til denne software som ville interprete det og til at skabe et makro? Er der nogen af denne mening? Please help og peger i den rigtige retning.

Mange tak
~ ~ Aaron
Old 6. januar 2008, 12:47
Ny Medlem Gruppen

Default Lighting Design Software kontrol

http://www.lightorama.com/products.html
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Som Web Design Software? megabyte Web Design, Hosting & SEO 5 27 februar 2009 08:41
Film / Film Lighting Software Black Magic Multimedia & Codecs 2 22 januar 2009 13:38
Web Design Software valg? jack100 Web Design, Hosting & SEO 11 30 december 2007 14:00
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28 november 2007 13:19
Bedste WYSIWYG Web Design Software Gail M Web Design, Hosting & SEO 7 23 juni 2007 01:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.