mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Lighting Design Software controle

Reply

Thread Tools
Old 6 aug 2007, 12:28
Nieuw Lid Fractie

Hey allemaal im redelijk goed met computers maar ive nooit echt nodig om iets te doen met software. Im een verlichtings ontwerper en ik heb software die me in staat stelt te controleren basisverlichting via een LAN-aandacht voor verlichting ect. Het probleem is deze software is erg basic. het doesant zodat de programmering. Het maakt gebruik van een stukje software op de host-computer, en op de controle comuter / pda je gewoon last van Internet Explorer en typ het IP-adres van de computer met de software draait en je krijgt een basis-scherm met een tekstvak en een paar knoppen voor de kanalen enz. Nu dit allemaal werkt, maar is er een manier die ik kon gebruiken een soort van software die werkt op dezelfde manier, behalve dat interfaces met mijn echte verlichting software die ik laat zien met. Dat gebruik maakt van de belangrijkste combinaties te worden gecontroleerd. dus ik denk dat het makkelijker zou zijn om de host-computer het genereren van de juiste combinaties, en gewoon de PDA stuurt een eenvoudige toets slag om deze software zou interpreteren en het genereren van de juiste macro? nog geen van deze zin? Gelieve te helpen en in de goede richting.

Veel dank
~ ~ aaron
Old 6 jan 2008, 12:47
Nieuw Lid Fractie

http://www.lightorama.com/products.html
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.