![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle im ganske bra med datamaskiner, men Ive aldri nødvendig å gjøre noe med programvare. Im en belysning designer og jeg har programvare som gjør at jeg kan styre grunnleggende lyssetting via et LAN for å fokusere lys ect. Problemet er denne programvaren er svært enkel. det doesant tillate en programmering. Den bruker litt programvare på vertsdatamaskinen, og på kontroll comuter / PDA du bare laste Internet Explorer og skriv inn IP-adressen til datamaskinen med programvaren du kjører og du får en grunnleggende skjerm med en tekstboks og noen få knapper for kanaler etc. Nå er alt dette fungerer bra, men er det noen måte som jeg kunne bruke noen form for programvare som fungerer på samme måte bortsett fra at det grensesnitt med mitt egentlige belysning programvare som kjører jeg viser til. Som bruker tastekombinasjoner for å bli kontrollert. så jeg antar det ville være lettere å ha vertsdatamaskinen generere de rette kombinasjonene, og bare ha PDA sende en enkel nøkkel takter til denne programvaren som ville interprete det og generere de rette makro? gjør noe av dette fornuftig? Hjelp og peker i riktig retning. Mye takket ~ ~ Aaron |
|
| |||
| |||
| |