![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alla im ganska bra med datorer men ive aldrig behövde göra något med mjukvaran. Im en ljus designern och jag har programvara som gör att jag kan kontrollera grundläggande belysning genom ett nätverk för att fokusera ljus ect. Problemet är detta program är mycket grundläggande. Det doesant tillåta någon programmering. Det använder en bit av programvara på värddatorn, och om kontroll comuter / pda du helt enkelt ladda Internet Explorer och skriv in IP-adressen till den dator med programvara och du får en grundläggande skärm med en textruta och några knappar för kanaler etc. Nu är allt detta fungerar bra, men finns det något sätt att jag kunde använda någon form av programvara som fungerar på samma sätt förutom att den gränssnitt med mitt riktiga belysning programvara som jag kör visar med. Som använder tangentkombinationerna skall kontrolleras. så jag antar att det skulle vara lättare att ha värddatorn generera rätt kombinationer, och bara ha PDA skicka en enkel nyckel stroke till detta program som skulle tolka den och skapa rätt makro? gör något av detta vettigt? Snälla, hjälp och pekar i rätt riktning.
Mycket tack ~ ~ aron |
|
|
|||
|
|||
|
|