![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hiya. Jeg omformateret min PC, men det var der lidt af et problem, så jeg har valgt "Load Optimeret Standardindstillinger" i min XP Pro Bios, og nu er det stadig har det samme problem. Jeg er nødt til at omformatere, men fordi "Indlæs Optimeret Standardindstillinger" er lastning, BIOS ikke kommer op, det bare går lige til vinduer. Hvordan kan jeg tage "Indlæs Optimeret Standardindstillinger" off, så jeg kan omformatere igen? Jeg har brug for at komme tilbage til min BIOS-indstillinger. (Problemet er, at gøre med min PC, behøver ikke at løse det, bare brug for at vide, hvordan du omformatere forårsage min Bios vil ikke komme op, så den vil ikke indlæse fra cd.) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør være i stand til at trykke på en tast, når computeren starter op at indtaste BIOS. Hvad gør er det?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du åbner din sag, og fjern BIOS batteriet i et par minutter, der vil nulstille BIOS tilbage til normal standard.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er Oulook "belastning". Ost-filer ved start for? | jmleugenio | Office Suites & Applications | 0 | 29. maj 2009 01:02 |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Hvis du er en donator .. mere google besøgende" spørgsmål | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Fællesskabet News & Chat | 3 | 10. jun 2008 10:58 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |