![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya. Jeg omformatert min PC, men den hadde litt av et problem, så jeg valgte "Load Optimized Defaults" i min XP Pro BIOS, og nå er det fremdeles har det samme problemet. Jeg trenger å formatere, men fordi "Load Optimized Defaults" er lasting, BIOS ikke kommer opp, det bare går direkte til windows. Hvordan kan jeg ta "Load Optimized Defaults" av slik at jeg kan formatere på nytt? Jeg trenger å komme tilbake til min BIOS-innstillingene. (Problemet er å gjøre med min PC, trenger ikke å løse det, trenger bare å vite hvordan du omformatere føre mitt Biografier ikke kommer opp, så det vil ikke laste fra CD.) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal kunne trykke en tast når maskinen starter å gå inn i BIOS. Hva gjør det?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du åpner saken og fjerne BIOS batteriet i et par minutter som vil nullstille BIOS tilbake til normal standard.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har Oulook "last". OST-filer ved oppstart også? | jmleugenio | Office Suites & Applications | 0 | 29 mai 2009 01:02 |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Hvis du er en donator .. mer google besøkende"-spørsmål | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Community News & Chat | 3 | 10 juni 2008 10:58 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |